צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

20/09/2012

|

12:39

seperator

תופעה זו של נשירת שיער הידועה יותר בשם, התקרחות נפוצה יותר אצל גברים אך עדיין נשים רבות גם כן סובלות מהתקרחות. משום מה בישראל התופעה יותר נפוצה מאשר ביתר מדינות המערב. כיום קיימים טיפולים רבים לטיפול ולמניעה של תופעת ההתקרחות. עם הזמן מופיעים יותר ויותר טיפולים חדשניים שבעבור מחיר נמוך יותר מביאים לתוצאות יפות בתחום.

לשיער יש השפעה רבה על הדימוי העצמי ועל כן חשוב לא להזניח את התחום

לשיער יש השפעה רבה על הדימוי העצמי ועל כן חשוב לא להזניח את התחום


הגורמים לנשירת שיער

קיימים גורמים רבים שיכולים להביא למצב של התקרחות. הסיבה הראשונית היא כמובן גנטיקה, כמו כן גורמים שונים כמו לחץ, מצב רוח, מתוח, מצב בריאותי גם אלו יכולים להשפיע על רמת ההתקרחות. תזונה לא מאוזנת ולא נכונה גם כן יכולה להוביל למצב של התקרחות או לשיער דליל. כאשר מתחילה התקרחות או נשירת שיער בדרך כלל מופר איזון כלשהוא בגוף שיכולה להיווצר ממספר סיבות. הרצון הוא כמובן למנוע ולטפל בתופעת נשירת השיער.
כיום קיימים סוגים רבים של טיפולים ותכשירים לטיפול בתופעת נשירת השיער

כיום קיימים סוגים רבים של טיפולים ותכשירים לטיפול בתופעת נשירת השיער


חידושים בתחום

כיום קיימים סוגים רבים של טיפולים ותכשירים לטיפול בתופעת נשירת השיער. ישנם טיפולים קוסמטיים, טיפוליים ממושכים שדורשים כסף והשקעה וטיפוליים רפואיים. לרוב מדובר בטיפולים ארוכים שאורכים מספר חודשים. לאחרונה הופיע חידוש שהוא תכשיר שמכיל סיבי שיער שנתפסים על השיערות וזאת בלי לפגוע בצמיה הטבעית של שיער הקרקפת. התכשירים הללו מספקים פתרון בייתי נוח וזול שמעניק הרגשה של שיער מלא באופן מיידי.

כיצד עובדים הטיפולים השונים?
עצירת שיער היא לא דבר שמתרחש בזמן קצר ועוד לא הומצא טיפול שפותר את הבעיה בין רגע. על מנת לטפל בתופעה בצורה הטובה ביותר יש לבחור שילוב של טיפולים. מומלץ להתחיל בטיפול קוסמטי ולבחון את התוצאות. במידה ולא מופיעות תוצאות יש לפנות לרופא או לאדם מומחה על מנת לשקול המשך טיפול. החשוב ביותר הוא לטפל בבעיה ולא להדחיקה. לשיער יש השפעה רבה על הדימוי העצמי ועל כן חשוב לא להזניח את התחום.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל