צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

20/09/2012

|

12:36

seperator

השתלות שיניים בישראל נחשבים לחלק מהניתוחים פלסטיים כבר משנות השמונים. הטיפול הזה הפך להיות פופולארי יותר מהתותבות המגושמות שנמצאות בפה באופן שליף. מדובר על טיפול שנכלל לרוב בביטוחים של טיפולי שיניים לגיל הזהב אולם ישנם צעירים לא מעטים שנזקקים לטיפול זה שהוא המפלט האחרון להצלת השן – אחרי שכבר כלו כל הקיצין. טיפול להשתלת שיניים אצל רופא שיניים מאפשר לשיניים התותבות להשען על שיניים חזקות בעוגן לשאר השיניים. להבדיל מהשיניים התותבות, השתלים זקוקים לזמן על מנת להיקלט היטב בלסת.

התשובה היא כן – יש לצחצח גם שיניים שהושתלו

התשובה היא כן – יש לצחצח גם שיניים שהושתלו


ישנם שתלים מסוגים שונים

ישנן צורות שונות לשתלים כדי להתאים את עצמן למבנה פה ולמספר השן. אילו השן דורשת השחזה, ניתן לעשות זאת באמצעות הלייזר. שתי הצורות המרכזיות: צורת צילינדר או צורת קונוס. השתלים הדנטאליים בעלי הרכב סגסוגת טיטניום – חומר שנמצא ראוי להישתל בגוף האדם ללא דחייתו. לשתלים ישנו ציפוי שיניים בעיבוד מיוחד. לכל מושתל יתאים סוג שתל שונה – ולכן נדרש ידע נרחב של רופא השיניים המומחה.
ישנן צורות שונות לשתלים כדי להתאים את עצמן למבנה פה ולמספר השן

ישנן צורות שונות לשתלים כדי להתאים את עצמן למבנה פה ולמספר השן


מבנה השתלים

ישנם כמה חלקים לשתל: החלק שמחליף את שורש השן – הבורג הדנטאלי שגודלו כשליש מאורך השן. חלק זה מקובע בלסת ברכס האל באולרי. שני השלישים הנותרים נמצאים מתחת לציפוי השן ומקבעים אותה. מעליה ישנה כותרת השן. ניתן להלביש על השיניים המושתלות גם גשר חרסינה ולמלא שיניים חסרות אחרות, כמו גם כתרים ותותבות.

האם צריך לצחצח שתלי שיניים?
התשובה היא כן – יש לצחצח גם שיניים שהושתלו. למרות שכבר לא מדובר על ציפוי שיניים מחומר אורגני, אולם גם עליהן עלולים להצטבר חומרים ומזיקים בלתי רצויים שנוגעים בחניכיים, בשיניים האחרות, בחלל הפה. חשוב לצחצח גם אותן במברשת שיניים עדינה על מנת למנוע נסיגת חניכיים למשל.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל