צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

02/11/2011

|

00:20

seperator

ניתוח להסרת משקפיים בלייזר הוא אומנם הליך פשוט ומהיר, אך הרגישות באזור העיניים מעלה חששות רבים בקרב מטופלים. אז מה כדאי לקחת בחשבון וכמה זה יעלה לנו?מתחבטים בשאלה האם לעבור ניתוח להסרת משקפיים? חוששים מהתהליך? דרישות היופי והאסתטיקה משפיעות על צווי האופנה אך גם על התפיסה העצמית שלנו והרצון לשפר את איכות החיים שלנו. ניתוח להסרת משקפיים בלייזר הוא אחד הנפוצים והשכיחים בתחום הניתוחים הפלסטיים בעשור האחרון. מדובר בניתוח קוסמטי קל ומהיר שאורך מספר דקות.

מה כדאי לקחת בחשבון?
אז איך זה עובד? במהלך הניתוח, שתוצאותיו בלתי הפיכות, מבצע המנתח חיתוך בקרנית באמצעות קרן הלייזר ובכך הוא משנה את צורתה ומתקן בעיות ראייה, כגון: רוחק ראייה, קוצר ראיה ואסטיגמציה. בשל הרגישות של האזור והחשש של רוב האנשים מניתוח פלסטי פולשני באזור העין, קיימות דווקא כאן שיטות להסרת משקפיים ללא התערבות כירורגית.

מי יכול לעבור ניתוח להסרת משקפיים בלייזר?
ניתוח להסרת משקפיים בלייזר מתאימים לאנשים עם בעיות הראייה שצוינו לעי"ל וכן לבעיות רפואיות חמורות יותר הניתנות לטיפול בטכנולוגיות מתקדמות. בכדי לגלות אם אתם יכולים לעבור את הניתוח פלסטי, ניתן לעבור בדיקת ראייה קצרה במכון. הניתוח להסרת משקפיים בלייזר לא יעזור במקרים בהם הקרנית של המטופל דקה מדי, בעיות רפואיות כגון גלאוקומה וקטרקט ואסור לנשים בהריון וחולי סוכרת.

מה העלות של הניתוח להסרת משקפיים בלייזר?
מחירי הניתוח להסרת משקפיים בלייזר שונים במרפאות השונות, כאשר כל מרפאה קובעת אותם על פי המכשור שברשותה וכן הצוות הרפואי שהיא מחזיקה. ככל ששם המרפאה ושל הרופא המטפל נחשב יותר בשוק, סביר להניח כי העלות תהיה גבוהה יותר. מומלץ לפנות למספר מרפאות מוכרות בשוק, להתייעץ עם הצוות הרפואי ולקבל הצעת מחיר

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי העיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל