צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

19/09/2012

|

16:53

seperator

הסרטן נחשב לאחת המחלות הקשות ביותר בדורנו, ובכלל. ידוע, כי בסטטיסטיקת מחלות הסרטן למיניהן אחת מתשע תחלה בסרטן שד. המשמעות היא שכל עוד היא כלולה בקבוצת הסיכון למחלה, עליה להבדק אחת לתקופה על מנת לשלול את קיומה של המחלה – על אחת כמה וכמה אילו ישנה היסטוריה משפחתית בנושא. הנתונים אומרים כי בעיקר נשים מעל לגיל חמישים עלולות ללקות במחלה וכל השאר מצויות בקבוצת סיכון נמוכה יחסית אולם ידוע גם כי ללידה ולהנקה ישנו סיכוי למנוע מחלות כמו גם את זו. היות והשד אינו חיוני בהכרח לשרידות החולה, עלולים לכרות אותו כדי לשמור על שאר הגוף בריא.
ניתוח שיחזור שד
אצל נשים (או גברים) שעברו ניתוח לכריתת השד או את שני השדיים, ניתן לעשות ניתוח הפוך – ניתוח לשחזור השד. בחלק מהמקרים הניתוחים הללו ייעשו באותה הזדמנות, לפני שלמנותחת ישנו סיכוי לעכל את היעדרו של איבר מגופה. תחום האסתטיקה רפואית מאפשר כיום לשחזר את השד ברמה גבוהה.

pic

מתי לערוך את הניתוח הזה?
כאמור, רצוי לעשות את הניתוח מיד לאחר הכריתה. מדובר בניתוח אחד שהוא כפול, ובהרדמה אחת – זמן ההתאוששות מרוכז יותר, ונדרש ללא קשר גם מעקב על מנת לוודא כי הגידול לא השתלח ברחבי שאר הגוף, אלא היה שפיר ואין התפשטות אל בלוטות הלימפה.

pic

טכניקות בניתוח שחזור שד
יש כיום שתי שיטות לניתוח לשחזור השד: הראשונה היא החדרה של שתלי סיליקון ואילו השניה תשתמש ברקמות גוף אחרות הלקוחות מעודפי עור, ומשתילים אותן באזור השד המקורי. הניתוח הזה נפוץ פחות משתלי הסיליקון, משום שהוא מורכב יותר. חשוב לעשות זאת לאחר ייעוץ של מנתח פלסטי אחד לפחות או שניים – על מנת לוודא שאין ניתוח מתאים יותר ממה שנבחר.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי החזה השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • איפה עושים הגדלות חזה בהזרקה?

    כמעט כל אחד שתשאלו, יכול למנות לפחות אזור אחד בגופו שהוא אינו אוהב. אצל הנשים, בעיקר רווח חוסר הסיפוק מהחזה וצורתו. בעיה בצורתו ש

    המשך לכתבה
  • הקטנת חזה - טיפים לפני ניתוח

    לרוב כאשר עולה הסוגיה אם לעבור או לא לעבור ניתוח חזה, ההנחה היא שמדובר בהגדלה, אך למעשה מדי שנה נשים וגברים, פונים לניתוח הקטנה

    המשך לכתבה
  • טיפים לאחר טיפול הגדלת חזה

    קבלת החלטה לעשות ניתוח חזה כרוכה לרוב בהתלבטויות רבות, מחקר אישי באינטרנט וייעוץ מול רופא מומחה. אך מה עושים אחרי הניתוחים?

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל