צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

19/09/2012

|

16:53

seperator

חזה גדול? הכול יחסי. אחת מעוניינת להגדיל במידה את היקף החזה, השניה מעוניינת ביותר מכך. לכל אדם באשר הוא טעם ועמדה באשר לחזה הנשי, וכיום ניתן גם לפעול בנושא אם מעוניינים לשנות את צורתו או את גודלו. נשים רבות מעוניינות להגדיל את חזן על פי התפישה החברתית והתודעה העמוקה המחברת בין החזה הנשי לנשיות או למיניות האישה. הגדלת החזה מאפשרת חיזוק בדימוי העצמי וביכולות לכבוש מאהבים ומאהבות, לעטות שמלות מפוארות עם מחשוף עמוק המעניק מקום של כבוד לפוש אפ או לחריץ, להרגיש נשית.

pic

מי יכולה להיות מועמדת להגדלת חזה?

לכל אישה ישנה מערכת יחסים שונה עם החזה: האחת אינה מרוצה מהגודל או מצורתו, השניה נמצאת לאחר הריון או לידה והוא איבד מנפחו, השלישית ירדה או שינתה במשקלה והרביעית בעלת חזה שטוח עוד מצעירות כאשר התקווה אז לחזה גדול נותרה כבשלה עד להיום. רופא כירורג יכול לייעץ לכל אחת מאלו שעברה אבחון, איזה סגנון ניתוח חזה יכול להתאים לה.
pic

שיטות שונות להגדלת חזה

ישנם ניתוחים פלסטיים שונים באזור החזה שעשויים להקנות לו מראה גדול יותר. חלק מהניתוחים מותירים צלקות – במקום נראה או לא, וחלק אינן מותירות צלקת. החתכים לרוב מבוצעים בין הפטמה לכפל השד, סביב לעטרה או ליד בתי השחי. ישנה אפשרות להחדיר את השתל תחת השריר או מעליו, כשההתאוששות והתנועה בכל אחת מהבחירות שונה לאחר הניתוח.

יש לבצע בדיקה לפני הניתוח
הבדיקה לפני הניתוח תסייע להתאים את הפונה אל סוג הניתוח המתאים, ולהעניק לרופא קריאת כיוון לגבי התאמה לניתוח – האם המנותחת תתאים לסוג ניתוח שכזה וגם  מתווה דרך – איך רצוי לנתח על מנת להגדיל את השד או לשחזר את צורתו.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי החזה השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • איפה עושים הגדלות חזה בהזרקה?

    כמעט כל אחד שתשאלו, יכול למנות לפחות אזור אחד בגופו שהוא אינו אוהב. אצל הנשים, בעיקר רווח חוסר הסיפוק מהחזה וצורתו. בעיה בצורתו ש

    המשך לכתבה
  • הקטנת חזה - טיפים לפני ניתוח

    לרוב כאשר עולה הסוגיה אם לעבור או לא לעבור ניתוח חזה, ההנחה היא שמדובר בהגדלה, אך למעשה מדי שנה נשים וגברים, פונים לניתוח הקטנה

    המשך לכתבה
  • טיפים לאחר טיפול הגדלת חזה

    קבלת החלטה לעשות ניתוח חזה כרוכה לרוב בהתלבטויות רבות, מחקר אישי באינטרנט וייעוץ מול רופא מומחה. אך מה עושים אחרי הניתוחים?

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל