צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

11/09/2012

|

17:37

seperator

הטיפול להלבנת שיניים כל כך נפוץ כיום בעולם האסתטיקה רפואית, כך שרבים מגיעים לבתי המרקחת ומבקשים ערכה ביתית להלבנת שיניים. הערכות שנמכרות בבתי המרקחת אינן זהות לטיפול שהמטופל יקבל מרופא השיניים שלו, לא מבחינת איכות ולא מבחינת אופן הטיפול – משום שריכוז החומר המלבין את השיניים גבוה יחסית ויש צורך בבעל מקצוע מוסמך לטיפול בעניין. מי שהולך למרפאה לצורך העניין – יוצא ממנה לאחר שעה לערך, והחיוך שבאמתחתו יראה אחרת לחלוטין – לבן ובוהק יותר, משדר משהו אחר לגמרי, רענן, מאשר מה שהיה מקודם.

הערכות הביתיות להלבנת שיניים מצוידות בחומר הלבנה בריכוז קטן מאוד יחסית לזה שאצל רופא השיניים

הערכות הביתיות להלבנת שיניים מצוידות בחומר הלבנה בריכוז קטן מאוד יחסית לזה שאצל רופא השיניים


התהליך להלבנת שיניים

לאחר טיפול אחד של הלבנת שיניים, הן מושפעות והופכות להיות בוהקות ולבנות יותר. הטיפול נערך בשכבת הדנטין של השן, משום שעליה נוצרים כל הכתמים והסימנים החיצוניים – בין אם מקורם בעישון, באכילה של דבר מה או בשתייה – כל אלו נספגים בשכבה החיצונית דנטין ועלולים לגרום לצבע צהבהב – אפרפר, צבע שמתכהה משנה לשנה. השכבה הזו תחומצן באמצעות חומר להלבנה.
לאחר טיפול אחד של הלבנת שיניים, הן מושפעות והופכות להיות בוהקות ולבנות יותר

לאחר טיפול אחד של הלבנת שיניים, הן מושפעות והופכות להיות בוהקות ולבנות יותר


מה צריך לדעת על הלבנת שיניים ביתית?

הערכות הביתיות להלבנת שיניים מצוידות בחומר הלבנה בריכוז קטן מאוד יחסית לזה שאצל רופא השיניים. את המשחה הזו מזינים לתבנית במידה קבועה – מנשך לשיניים שבו משרים את השיניים לאורך זמן מה, ועל זה חוזרים מדי יום ולאורך שבועיים.

הלבנה באמצעות לייזר או LED
הטיפול הזה נערך במרפאה. על החניכיים מורחים שכבת הגנה על מנת שהחומר לא ידלוף למקומות אחרים בפה, כיון שהוא פעיל בריכוז גבוה – 35%. מכשירי העזר לייזר או LED בטיפול ומוקרנים על בי השיניים כזרזי פעולה.  זה נערך בסטים של הלבנות כשכל סט אורך עשר דקות כל אחד. התוצאות מיידיות ולרוב איכותיות ביותר, ושומרות על התוצאות לאורך זמן.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל