צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

09/09/2012

|

18:09

seperator

יותר ויותר אנשים שסובלים מנשירת שיער. נשירת שיער אינה אופיינית אך ורק לגברים אלא גם נשים רבות סובלות ונשירת שיער בגילאים מתקדמים יותר. יש לדעת וזכור שכל בן אדם סובל מנשירת שיער ובממוצע כל אדם מאבד עשרות שערות מראשו ליום. הנשירה הופכת לחמורה כאשר כמות השיער הוא רב מאוד. הדרך הפשוטה למדוד זאת היא באמצעות העין. במידה וקמים בבוקר והכרית מלאה בשיער אז יש סיכוי לנשירה מוגברת וכדאי לבדוק זאת.

הגורמים לנשירת שיער בין גברים ונשים משתנים

הגורמים לנשירת שיער בין גברים ונשים משתנים


טיפול בנשירת שיער

הגורמים לנשירת שיער בין גברים ונשים משתנים. אך באופן כללי ניתן לומר כי נשירת שיער נגרמת כתוצאה ממספר פרמטרים עיקריים, תורשה, תזונה ולחץ. כיום יש שיטות טיפול רבות לנשירת שיער ביניהן ניתן למנות תכשירים קוסמטיים שונים, טיפולים תרופתיים ובמקרה הצורך גם השתלת שיער. הצעד הראשון לטיפול בבעיה הוא פניה לרופא מומחה ואבחון הגורמים השונים לתופעה. אצל נשים חלק מהתכשירים השונים בהם הן עושות שימוש מגבירים את תופעת נשירת השיער, על כן חשוב מאוד לשים לב באילו תכשירים ואביזרים משתמשים על מנת לא לפגוע בשיער.
השתלה מוצלחת מקנה מראה של שיער בריא באזור ההשתלה

השתלה מוצלחת מקנה מראה של שיער בריא באזור ההשתלה


השתלות שיער

במקרים של נשירת שיער קיצונית אחת השיטות הטובות ביותר היא השתלת שיער. הליך זה מתבצע על ידי רופא מומחה בקליניקות ייעודיות לכך. במהלך הניתוח הרופא מעביר קבוצות של שיער מאזור אחד לאזורים במרכז הראש. השיער נקלט באזורים הבעייתים וממשיך לצמוח בצורה תקינה. במהלך הניתוח מנסה הרופא לשמר את זקיקי השיער על מנת למנוע אובדן של זקיקים.

דגשים להשתלת שיער
השתלה מוצלחת מקנה מראה של שיער בריא באזור ההשתלה, יש להדגיש כי מדובר בהליך כירורגי ועל כן ההליך ודומה להליך של ניתוח. לפני הטיפול מבצע הרופא בדיקות להתאמת הטיפול ובחינת סיכויי ההצלחה. יש מקרים בהם המטופל אינו מתאים ואז הרופא ממליץ על טיפולים אחרים.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל