צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

03/11/2011

|

17:58

seperator

כעשרה אחוזים מכלל אוכלוסיית גברים סובלת מגניקומסטיה. גניקומסטיה היא תופעה של התפתחות שדיים אצל גברים. במהלך גיל ההתבגרות לעיתים ישנה נפיחות מסוימת אצל נערים צעירים, אולם אצר רוב האוכלוסייה נפיחות זו נעלמת. אולם במקרים מסוימים הנפיחות נשארת והחזה של הגב מקבל צורה של חזה קטן של אישה. הרבה גברים מרגישים מבוכה במקרים אלו ומתביישים להוריד א החולצה בפומבי. את התופעה ניתן לפתור באמצעות ניתוח  לגבר.

 

מה עושים לפני ניתוח הקטנת חזה לגבר?

לפני הניתוח להקטנת חזה לגבר כמו לפני כל הסוגים השונים של ניתוחים פלסטיים חשוב מאוד להתייעץ עם רופא מנתח מוסמך בעל ניסיון בסוג כזה של ניתוחים. לייעוץ הרפואי יש שתי מטרות: מטרה ראשונה היא לשלול כל מיני סוגים של מחלות שונות העלולות לגרום לתופעה הלא רצויה הזאת, ומטרה שנייה היא על מנת לצפות כל מיני סיבוכים אפשריים העלולים להתפתח במהלך הניתוח.

 

מי זקוק לניתוח להקטנת חזה לגבר?

ישנם כל מיני דרגות של חומרה לפיהן קובעים האם יש מקום לבצע ניתוח להקטנת חזה לגבר. ישנם מקרים בהם מדובר בבליטה קטנה שסביב לפטמה, בליטה בינונית מסביב לפטמה ולשד עצמו, ומקרים בהם ישנה בליטה משמעותית מתחת לשד שגורמת לעור מדולדל שנותן מראה של שד נשי. בכל המקרים הללו מומלץ להיוועץ עם רופא לפני שנכנסים מתחת לסכין בכדי לוודא מה אחוז ההצלחה וכיצד תראה התוצאה הסופית.

 

לפני ואחרי ניתוח הקטנת חזה לגבר

יש לנקוט במספר צעדים לפני הניתוח כמו התייעצות עם רופא במידה והמטופל לוקח תרופות מסוימות וכן יש להפסיק לעשן כשבועיים לפני הניתוח. לאחר הניתוח אין להשתמש בקרם גוף מכל סוג שהוא. כמו כן, 24 שעות לפני הניתוח יש להימנע ממזון לשתייה.

 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי החזה השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • איפה עושים הגדלות חזה בהזרקה?

    כמעט כל אחד שתשאלו, יכול למנות לפחות אזור אחד בגופו שהוא אינו אוהב. אצל הנשים, בעיקר רווח חוסר הסיפוק מהחזה וצורתו. בעיה בצורתו ש

    המשך לכתבה
  • הקטנת חזה - טיפים לפני ניתוח

    לרוב כאשר עולה הסוגיה אם לעבור או לא לעבור ניתוח חזה, ההנחה היא שמדובר בהגדלה, אך למעשה מדי שנה נשים וגברים, פונים לניתוח הקטנה

    המשך לכתבה
  • טיפים לאחר טיפול הגדלת חזה

    קבלת החלטה לעשות ניתוח חזה כרוכה לרוב בהתלבטויות רבות, מחקר אישי באינטרנט וייעוץ מול רופא מומחה. אך מה עושים אחרי הניתוחים?

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל