צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

06/09/2012

|

11:34

seperator

עבור מי שיש לו כאב שיניים ומתעכב לטפל בכך כדי לא להתחייב ליותר מדי טיפולים, חשוב להכיר לו את הפיתרון הנוח והחדשני, שמסיר את המועקה שבלהגיע למרפאה שלוש – ארבע פעמים עד לסיום הטיפול אצל רופא השיניים. בעולם אסתטיקה רפואית פותחו מכשירים אלקטרוניים שנועדו לפתור סוגיות שונות בקוסמטיקה רפואית וברפואה בכלל. הלייזר למשל -  הוא כלי שמאפשר לקבל טיפולי שיניים ללא כאב – הלייזר ממקד את הטיפול במקום המטרה במדויק, מאפשר להן לחטא את המקום ולהגיע לאסתטיקה ברמת גימור גבוהה וכמעט מציאותית.

עבור מי שיש לו כאב שיניים ומתעכב לטפל בכך כדי לא להתחייב ליותר מדי טיפולים

עבור מי שיש לו כאב שיניים ומתעכב לטפל בכך כדי לא להתחייב ליותר מדי טיפולים


איך פועל הלייזר בהשתלות שיניים?

הלייזר מוקרן על פני רקמת השן – הציפוי החיצוני הנוקשה, או החלק הפנימי הרך – שנקרא "מוך". תוך קבלת תוצאות מהירות ומיידיות כמעט, אפשר לחלק את זמן הטיפול באופן יעיל יותר, לחסוך זמן ולטפל ביותר אזורים בפה. הלייזר לא כואב כמו המקדחה אולם הוא חותך ברקמה. גם סגירת התפרים לאחר ההשתלה נעשית תוך חימום של המקום בלייזר (וחוסכת תפירה).
ניתן לעשות השתלות שיניים ביום אחד, אולם נדרשת בדיקה מקדימה

ניתן לעשות השתלות שיניים ביום אחד, אולם נדרשת בדיקה מקדימה


שתל אחד או מספר שתלים?

גם אם מדובר במספר שתלים והמשמעות היא שעוקרים כמה שיניים, זה נעשה בתוך זמן קצר. השתלת שיניים היא הליך שבאופן רגיל מבוצע במספר שלבים, המחייבים הגעה למרפאת השיניים מספר פעמים. היום ניתן להתאים למטופלים שתלים דנטאליים גם אם אין להם מסת עצם מספקת להברגת בורג הטיטניום.

לרכז את הטיפולים למפגש אחד
ניתן לעשות השתלות שיניים ביום אחד, אולם נדרשת בדיקה מקדימה אם צריך לעשות הרמת סינוס מספר חודשים לפני כן, או לא. המטופל יגיע למרפאה גם לאחר מספר ימים כדי לוודא שהתוצאות מספקות ושאין זיהומים למשל. באופן כזה ניתן להכנס למרפאה ולצאת ממנה באותו היום לאחר טיפול עם מערכת שיניים חדשה.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל