צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

03/09/2012

|

11:52

seperator

הגדלת חזה? נשים וגברים רבים ישמחו לשמע צירוף המילים הללו. מדובר על הליך של ניתוח פלסטי שיתאים לכל סוגי מבני הגוף, כל עוד מתווים את מתאר החזה באמצעות שיטות או שתלים שונים שמתאימים במיוחד.אחת ההתלבטויות בנושא לצורך העניין, זה באיזו פרוצדורה לעשות את הניתוח – האם תוך השתלת שתלי סיליקון או בהזרקת חומר מילוי? בשני המקרים יש יתרונות וחסרונות לכל שיטה, ונדרשת עבודת תחזוקה גם בשנים שלאחר הניתוח. כל רופא מנתח יכול להמליץ על דרך שונה לניתוח לפי ראות עיניו ומיטב תפישתו – וכן לפי הנתונים של המטופלת מולו.

הזרקה של חומר מילוי בחזה מעניק תוצאה מדויקת יותר – עיצוב לפי צורה שנשמר לשלוש שנים לערך

הזרקה של חומר מילוי בחזה מעניק תוצאה מדויקת יותר – עיצוב לפי צורה שנשמר לשלוש שנים לערך


למה הזרקת חומצה היאלורינית דווקא?

הזרקה של חומר מילוי בחזה מעניק תוצאה מדויקת יותר – עיצוב לפי צורה שנשמר לשלוש שנים לערך, ולכן שיטה זו יכולה להתאים כשיטה זמנית למי שאין לה מספיק כסף לניתוח חזה, ניתן להוסיף ולהגדיל לגודל השתלים, זה נעים יותר למגע ומזכיר מגע של שד טבעי – כל עוד חומר המילוי דומה מאוד לחומצה ההיאלורינית שמצויה בתוך הגוף.
שתלים לחזה זו שיטה להגדלת שדיים עוד מהמאה  ה-19

שתלים לחזה זו שיטה להגדלת שדיים עוד מהמאה ה-19


הגדלת חזה באמצעות שתלים

שתלים לחזה זו שיטה להגדלת שדיים עוד מהמאה  ה-19. בכל עשור היה ניסיון להביא לכדי דגמי שתלים משופרים וכיום ישנם שתלים מסוגים שונים ומצורות שונות, ואפילו התקנת השתם נעשית מעל או מתחת לשריר השד. הכול יהיה על פי בחירת והמלצת הרופא המנתח.

הגדלת חזה ביחד עם הרמת חזה – איך לעשות?
בהרמת חזה מתקנים חזה נפול. הגדלתו של חזה נפול עלולה להחמיר את דרגת צניחתו ולכן דרוש מהלך של הרמת חזה – לרוב נוסף לניתוח הגדלת חזה. בדרך כלל עורכים ניתוח שכזה באמצעות שתלים. שתלי הסיליקון של היום המאושרים על ידי ה- FDA -  חל בהם שיפור ניכר – לפחות במניעת דליפות.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי החזה השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • איפה עושים הגדלות חזה בהזרקה?

    כמעט כל אחד שתשאלו, יכול למנות לפחות אזור אחד בגופו שהוא אינו אוהב. אצל הנשים, בעיקר רווח חוסר הסיפוק מהחזה וצורתו. בעיה בצורתו ש

    המשך לכתבה
  • הקטנת חזה - טיפים לפני ניתוח

    לרוב כאשר עולה הסוגיה אם לעבור או לא לעבור ניתוח חזה, ההנחה היא שמדובר בהגדלה, אך למעשה מדי שנה נשים וגברים, פונים לניתוח הקטנה

    המשך לכתבה
  • טיפים לאחר טיפול הגדלת חזה

    קבלת החלטה לעשות ניתוח חזה כרוכה לרוב בהתלבטויות רבות, מחקר אישי באינטרנט וייעוץ מול רופא מומחה. אך מה עושים אחרי הניתוחים?

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל