צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

02/09/2012

|

13:43

seperator

יותר ויותר אנשים פונים בשנים האחרונות לטיפולים קוסמטים שונים על מנת לשפר את המראה החיצוני. אחד מהטיפולים הקוסמטים הנפוצים ביותר הם הסרת שיער בשיטות שונות. כיום יש מספר רב של שיטות להסרת שיער ובתוכן יש את השיטה הידועה ביותר והיא הסרת שיער בלייזר. שיטה זו מבזיקים קרן אור על העור על מנת לחמם את זקיק השיערה. טכנולוגיה זו הומצאה בישראל והיום היא פועלת במדינות רבות בעולם.

מכשיר הסרת שיער צריך להיות מופעל על ידי איש צוות רפואי בעל השכלה רפואית וניסיון בהפעלת המכשיר

מכשיר הסרת שיער צריך להיות מופעל על ידי איש צוות רפואי בעל השכלה רפואית וניסיון בהפעלת המכשיר


שימוש נכון במכשיר

מכשיר הסרת השיער הוא מכשיר שמשדר פולסים של אור או קרן לייזר שמחפשים פיגמנטים כהים בגוף. עם זיהוי הפיגמנטים הללו האור מחמם אותם ברמה המדודה מראש. הפיגמנט אותו המכשיר מחפש הוא המלנין המצוי בשיער כהה שאותו אנו מעונינים לחמם. המלנין נמצא גם בעור עצמו ועל כן כל פעם שאנו משתזפים עוטה הגוף שלנו מלנין שעלול לבלבל את הלייזר ולגרום לחימום אזורים לא נחוצים.
יותר ויותר אנשים פונים בשנים האחרונות לטיפולים קוסמטים שונים על מנת לשפר את המראה החיצוני

יותר ויותר אנשים פונים בשנים האחרונות לטיפולים קוסמטים שונים על מנת לשפר את המראה החיצוני


סוגי מכשירים

ישנם שני סוגי מכשירים בקבוצת המכשירים להסרת שיער. מכשירי לייזר ומכשירי אי פי אל, אינפרא. הסיכון בסוג השני של המכשירים זהה לסיכון בשיטת הלייזר אך מכשיר האי פי אל הינו מכשיר קוסמטי שאינו דורש טיפול באמצעות צוות רפואי. על כן, כל אדם יכול לבצע את הטיפולים ההלו בביתו ללא צוות רפואי באזור. הסיכון העיקרי הוא שאדם לא ידע את עוצמת הטיפול וכיצד להגדירה בצורה כזו שלא תפגע בגוף.

מה חשוב לעשות?
על מנת למנוע סיכונים יש לקרוא היטב את הוראות היצרן ולפעול על פיהן. מכשיר הסרת שיער צריך להיות מופעל על ידי איש צוות רפואי בעל השכלה רפואית וניסיון בהפעלת המכשיר. לפני הטיפול יש לבדוק מה סוג המכשיר שבו מטופלים, לוודא שמי שמטפל הוא בעל רקע רפואי מתאים, יש לשים לב שהמכשיר מטופל בהתאם להוראות היצרן, להקפיד לכסות את הקעקועים וונקודות החן בזמן הטיפול ועוד.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל