צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

02/09/2012

|

13:32

seperator

התפישה הרווחת כיום היא שחזה נפול הינו פגם אסתטי – שברוב המקרים נוצר בעקבות שינויים בגוף הנשי – לרבות הריון, לידה והנקה, לאחר שהחזה תופס נפח בהתאם לצרכי התינוק ולאחר הלידה הממדים יורדים, עם תום ההנקה או אחרי שהגוף משתנה בחזרה לממדים הרגילים הקודמים שלו. גם במקרה זה, הגוף לא תמיד חוזר לאותו המראה הקודם. זה יכול להיות גם מראה נפול מלידה –  או לאחר ניתוח חזה מיושן שהשתל בו אינו מחזיק עוד את החזה כבראשונה. לא משנה מה הייתה הסיבה לכך, הרי שתמיד ניתן לטפל בתופעה זו.

ניתוח הרמת חזה יכול להיות משולב בניתוח להגדלת חזה בשני שלבים

ניתוח הרמת חזה יכול להיות משולב בניתוח להגדלת חזה בשני שלבים


אפשר לעשות זאת בכל גיל

ניתוח להרמת חזה הוא ניתוח נפוץ בכל גיל – משום שהסיבות לו יכולות להיות עלייה או ירידה במשקל, מספר לידות בעברה של האישה או כמרכיב גנטי. ישנן נשים שמרימות את החזה שלהם ביחד עם ניתוח להגדלת חזה, על מנת לשמור על צורה זקופה ועל מרכז כובד נוח גם לאחר שמוסיפים לחזה נפח וכובד נוספים.
ניתן לחזור לפעילות ספורטיבית לאחר כחודש ובהתייעצות רופא

ניתן לחזור לפעילות ספורטיבית לאחר כחודש ובהתייעצות רופא


ניתוח הרמת חזה לתיקון שדיים נפולים

בניתוח כזה, הפטמה תורם לגובה המקורי – הרצוי על פי פרופורציות שהרופא משרטט, ומרחיקים שכבות עור עודפות סביב השד ומתחתיו. לאחר סידור זה, השד ייראה הדוק וזקוף יותר. לרוב, החתך יהיה סביב הפטמה ויוותר קו אנכי – צלקת מן הפטמה אל מתחת לקו השד .

ניתוחים פלסטיים משולבים
ניתוח הרמת חזה יכול להיות משולב בניתוח להגדלת חזה בשני שלבים, וחוסך הגעה כפולה לקליניקה לאסתטיקה רפואית וגם התאוששות כפולה מניתוח. חשוב לברר עם הרופא המנתח מה רצוי לעשות לפני או אחרי הניתוח – ומה לא רצוי לעשות, כמו למשל עישון בשבועיים שלפני ובשבועיים שלאחר הניתוח. ניתן לחזור לפעילות ספורטיבית לאחר כחודש ובהתייעצות רופא.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי החזה השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • איפה עושים הגדלות חזה בהזרקה?

    כמעט כל אחד שתשאלו, יכול למנות לפחות אזור אחד בגופו שהוא אינו אוהב. אצל הנשים, בעיקר רווח חוסר הסיפוק מהחזה וצורתו. בעיה בצורתו ש

    המשך לכתבה
  • הקטנת חזה - טיפים לפני ניתוח

    לרוב כאשר עולה הסוגיה אם לעבור או לא לעבור ניתוח חזה, ההנחה היא שמדובר בהגדלה, אך למעשה מדי שנה נשים וגברים, פונים לניתוח הקטנה

    המשך לכתבה
  • טיפים לאחר טיפול הגדלת חזה

    קבלת החלטה לעשות ניתוח חזה כרוכה לרוב בהתלבטויות רבות, מחקר אישי באינטרנט וייעוץ מול רופא מומחה. אך מה עושים אחרי הניתוחים?

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל