צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
נשים וגברים שעוסקים במקצוע השיננות אלו אנשי הצוות החשובים ביותר במרפאת השיניים. מדובר במקצוע נפרד מסייעות שיניים – כאשר השיננית פועלת באופן עצמאי ובנפרד מרופא השיניים.

מערכת ביוטיק

|

30/08/2012

|

12:15

seperator

אצל גברים, הרעיון של חזה גדול שאינו שרירי אינו מקובל בחברה באופן כללי ופעמים רבות נחשב למקור למבוכה. התופעה הזו נקראת "גניקומסטיה" – חזה נשירים ובנערים, כאשר מסט – זה חזה מיוונית, וגינקו – נשי. למעשה, יש בחזה נפח רב יותר מרקמת השד אצל הגבר, וזו יכולה להיות תוספת שומן המצטברת בתאי השומן שלו ההולכים וגדלים. לא ברור מה גורם למרבית התופעות מן הסוג הזה, כאשר אלו חולפות בשלב יותר מאוחר מעצמן. הגינקומסטיה יכולה להתעורר בשלושת קבוצות התינוקות, בני נוער וגברים, ודורשת התייחסות מיוחדת בכל קבוצת גיל.

אצל גברים, הרעיון של חזה גדול שאינו שרירי אינו מקובל בחברה באופן כללי

אצל גברים, הרעיון של חזה גדול שאינו שרירי אינו מקובל בחברה באופן כללי


התופעה בשלושת קבוצות הגילאים

אצל התינוקות, עדיין מופרשים אל מחזור דמם הורמונים נשיים, מה שעלול לגרום לתופעה הידועה שתחלוף מעצמה וממילא מוסתרת לרוב על ידי בגדים. בגילאי ההתבגרות – בין 10-12 ההתבגרות המינית אצל בנים מתחילה, ובגילאים הללו מצטברת רקמת שד מתחת לפטמה – מה שיכול לעתים להזכיר מראה של חזה נשי. בתוספת אכילה מרובה שאיננה מאוזנת, תאי השומן (שמספרם נקבע עד לגיל 9 לערך) עלולים לתפוח וביניהם גם אזור השד. במבוגרים הסיבה היא לרוב השמנת יתר או השפעת תרופות.
גברים רבים מנצלים את הניתוח על מנת לעצב את החזה

גברים רבים מנצלים את הניתוח על מנת לעצב את החזה


האם ישנו מענה לתופעה?

באסתטיקה רפואית מעניקים לידי המטופלים אפשרויות שונות על מנת לפתור את התופעה. בדרך כלל, כשמדובר בגילאים הצעירים מומלץ להמתין עד לסוף ההתפתחות הגופנית ללא התערבות כירורגית וניתוחי חזה. אצל גברים מבוגרים, נוהגים להמיס את השומן באמצעים שונים כמו לייזר, ולשאוב אותו החוצה מן הגוף.

עיצוב חזה שרירי לגבר
גברים רבים מנצלים את הניתוח על מנת לעצב את החזה, ולא רק לשאוב ממנו שומן. העיצוב ייעשה בהתאם להמלצתו של רופא מנתח, כמו גם באחריותו להעניק הסבר לגבי הניתוח ואופציות פעולה נוספות וכן לגבי הסיכונים השונים שנוטלים בניתוח והיכולת להחלים לאחר מכן.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי החזה השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • איפה עושים הגדלות חזה בהזרקה?

    כמעט כל אחד שתשאלו, יכול למנות לפחות אזור אחד בגופו שהוא אינו אוהב. אצל הנשים, בעיקר רווח חוסר הסיפוק מהחזה וצורתו. בעיה בצורתו ש

    המשך לכתבה
  • הקטנת חזה - טיפים לפני ניתוח

    לרוב כאשר עולה הסוגיה אם לעבור או לא לעבור ניתוח חזה, ההנחה היא שמדובר בהגדלה, אך למעשה מדי שנה נשים וגברים, פונים לניתוח הקטנה

    המשך לכתבה
  • טיפים לאחר טיפול הגדלת חזה

    קבלת החלטה לעשות ניתוח חזה כרוכה לרוב בהתלבטויות רבות, מחקר אישי באינטרנט וייעוץ מול רופא מומחה. אך מה עושים אחרי הניתוחים?

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל