צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

29/08/2012

|

17:16

seperator

בשנים האחרונות תחום טיפולים קוסמטים הפך לנפוץ יותר. כיום כמעט כל אדם הולך או מקבל בצורה כלשהיא טיפול קוסמטי על מנת לשפר את המראה החיצוני בצורה כלשהיא. אצל הנשים אחד הטיפולין הנפוצים ביותר הינו הטיפול להסרת שיער. שיער אצל נשים וגף אצל גברים אינו נחכנס תחת ההגדרה של אידאל היופי. על כן, כל אישה כמעט מסירה שיער מגופה מאזורים שונים באמצעות מכשירים מגוונים.

הסרת שיער בלייזר מביאה להפסקת צמיחת השיער עם לא לכל החיים אז לפחות לזמן מה

הסרת שיער בלייזר מביאה להפסקת צמיחת השיער עם לא לכל החיים אז לפחות לזמן מה


למה גורם הטיפול?

הסרת שיער בלייזר מביאה להפסקת צמיחת השיער עם לא לכל החיים אז לפחות לזמן מה. ככל שעוברים יותר טיפולים באותו אזור ניתן למנוע את חזרת גדילת השיער באזור המטופל. בשיטה זו קרן הליזר פוגעת ישירות בזקיק השיער דרך העור. פגיעה זו פוגעת בזקיק ומונעת ממנו הצמחה מחדש של שיער.
לרוב השיטה אינה מסוכנת כלל אך ישנם מעט סיכונים העלולים לקרות באופן נדיר

לרוב השיטה אינה מסוכנת כלל אך ישנם מעט סיכונים העלולים לקרות באופן נדיר


היכן לעבור את הטיפול?

כיום טיפול להסרת שיער ניתן לעבור במספר רב של מוסדות. ישנן קליניקות נחשבות יותר ויש כאלו שפחות. כמו כן יש מומחים בעלי שם עולמי שעוסקים בתחומים הללו ולרוב הם עובדים בסביבה שמזכירה בתי חולים. רוב הטיפולים ניתנים לביצוע גם במרפאות פרטיות שבימינו הן באיכות גבוהה עד מאוד ומציעות טיפול רפואי מעולה.

האם יש סיכונים בטיפול?
לרוב השיטה אינה מסוכנת כלל אך ישנם מעט סיכונים העלולים לקרות באופן נדיר על אף שסיכונים אלו לא גלויים לעין. קרן הלייזר עלולה לשנות את צבע העור ברגע פגיעת קרן הלייזר בעור מה שעלול להשאיר נקודה או כתם באותו אזור. כמו כן, קרן הלייזר עלולה לגרום לכוויה או צריבה באזור המטופל. עבור תקלות אלו ניתן להשתמש בקרמים מסוימים שמרגיעים את האזור ומונעים את הכאב והעקצוץ. לעיתים הטיפול עצמו הינו טיפול לא נעים, על מנת למנוע את ההרגשה הזו אפשר לפרוס את הטיפולים למספר רב של טיפולים קצרים וזאת על מנת לקצר את משך השהיה בטיפול.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל