צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

29/08/2012

|

17:13

seperator

ישנן נשים שמאבדות שיניים שנחלשות לאחר גיל הפוריות או מיד לאחר הלידה, ובאופן כללי, עם היחלשותו של כלל הגוף והעצמות שבו, גם השיניים מגיעות למצב הולך – נשחק ומתנוון, וזאת אפילו אם נוהגים במיטב האפשרויות. הצורך בתחזוקת הגוף עולה ביחד עם הגיל, תכיפות הבדיקות אינה כמו של פעם בדרך כלל – במיוחד אצל מי שרואה רופאים רבים לאורך השנה ואינו מתפנה רגשית לשינויים החלים עליו לרעה גם באזור הפה. מאידך, מדובר על מצבים שאין בהם ברירה; לא ניתן להמתין אם ישנם כאבי שיניים, השן מתנדנדת או כשנזקקים לטיפול החלפת תותבות.

השתלות שיניים אורכות זמן רב יותר מטיפולי שיניים אחרים

השתלות שיניים אורכות זמן רב יותר מטיפולי שיניים אחרים


רבים מזניחים את הטיפול בשיניים לאורך השנים

למרות המודעות הגוברת כיום לנושא תחזוקת הפה והשיניים, ואפילו עם ריבוי התכשירים להלבנת שיניים או לשמירה על הגיינה נכונה בפה – לרבות קיסמי שיניים, חוטים דנטליים ומי פה, עדיין יש צורך להגיע לרופא שיניים, לצלם ולמצוא שינויים. גם סתימות לבנות או כסף זקוקות לתחזוק אחת לכמה שנים משום שהן מתפוררות.
עדיין יש צורך להגיע לרופא שיניים, לצלם ולמצוא שינויים

עדיין יש צורך להגיע לרופא שיניים, לצלם ולמצוא שינויים


להתייעץ עם מומחה לשיקום הפה

הטיפול בשן נגועה עששת נחלק למספר אפשרויות, וכשהעששת מגיעה למוך השן, ועוברת ליד כלי הדם והעצבים, נדרש טיפול שורש, כשמחטאים את תעלות השורש, מנקים את שטח העששת – ומכסים את המקום בכתר. ישנה אפשרות כיום לעשות את הטיפול בשני טיפולים, כלומר בטיפול אחד לאחר מדידה.

לעשות השתלות שיניים
השתלות שיניים אורכות זמן רב יותר מטיפולי שיניים אחרים. השתל הינו גורם זר בגוף, ויתכן מצב שבו הגוף עלול לדחות את השתל, או שלוקח לו זמן כדי להיקלט בחלל הפה. אלו טיפולים יחסית שכיחים ויש בהם צורך גם כחלק להכנה של גשר ותותבות – יש לקבל את הפירוט של הטיפול ואם ניתן – גם חלופות, סיכונים ואופן התאוששות.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל