צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

28/08/2012

|

14:25

seperator

השתלת שיער היא אחד ההליכים הכירורגים  השכיחים ביותר המתבצעים בקרב גברים נכון להיום. יותר ויותר גברים בגילאי 25 ומעלה פונים לבצע השתלת שיער במדינת ישראל והנתון רק גדל. עם בעבר גבר היה צריך להשלים אם תהליך התקרחותו וללמוד לחיות עימו, כיום המצב שונה לחלוטין. באמצעות טיפול פשוט יחסית ניתן להנות ממראה שיער שופע בטיפולים מועטים.

נשירת שיער היא תהליך שהולך ומתחזק עם הגיל ותלוי בגורמים גנטיים וסביבתיים

נשירת שיער היא תהליך שהולך ומתחזק עם הגיל ותלוי בגורמים גנטיים וסביבתיים


מדוע יש נשירת שיער?

נשירת שיער היא תהליך שהולך ומתחזק עם הגיל ותלוי בגורמים גנטיים וסביבתיים. נשירת השיער היא תהליך טבעי אצל גברים המתרחש בשל ההורמוניים הזכריים וביניהם טסטסטרון. אחד המטבוליטים של הורמון זה הוא האחראי העיקרי על אובדן השיער ותלוי בגורמים גנטיים תורשתיים. הורמון זה אחראי על מספר בעיות עור ושיער שונות הן אל גברים והן אצל נשים כאחד. יש לזכור שתהליך הנשירה הינו תהליך נורמלי וכל אדם מאבד כמות גדולה של שיער מידי יום. על מנת שנשירה תורגש משהו כמו 50 אחוז מהשיער צריך לנשור.
הליך השתלת השיער אינו תהליך מסובך

הליך השתלת השיער אינו תהליך מסובך


השתלת שיער

הליך השתלת השיער אינו תהליך מסובך כלל ומתבצע באופן הבא- תוך כדי הרדמה מקומית מוסרות פיסות עור עם זקיקי שיער קיימים מחלקה האחורי של הקרקפת, צוות עוזרים יכינו מפיסות עור אלו שתלים זעירים מאוד של שערות בודוות,שערות כפולות ומיני שתלים. לאחר מכן יוכן האזור המיועד להשתלה והשתלים אלו יוחדרו לאזור באמצעות מחט וסכינים נוספים. ההליך מתבצע תוך כדי התחשבות במבנה הראש והשיער של כל מטופל. ההליך כולו אורך כשלוש שעות ובזמן ההליך המטופל אינו בהרדמה מלאה.

סיבוכים בהשתלת שיער
למרות שההליך הינו הליך פשוט באופן יחסי, כמו בכל הליך כירורגי גם בהליך זה יתכנו סיבוכים. הסיבוכים הם מזעריים ונדירים. יתכן כי יופיעו נפיחויות שונות באזור הראש וההשתלה למשך מספר ימים, הרגשת הרדמות גם כן לעיתים קוראת באזורי ההשתלה אך ההרגשה חולפת כעבור מספר ימים. לסיכום, הליך השתלת השיער הינו הליך פשוט יחסי שיכול להקל עד מאוד את חיי הסובלים מנשירה או קרחות.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל