צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

28/08/2012

|

14:22

seperator

הלבנת שיניים הפכה להיות טיפול נפוץ בשנים האחרונות, בעידן בו פרסומות, עיתונות וסדרות טלוויזיה מציגות לנו אנשים עם חיוך מאיר פנים ושיניים בוהקות כולם רוצים לעבור הליכי הלבנת שיניים על מנת להתאים לאידאל היופי המושל בכיפה. כל מי שיש לו שיניים צהובות מעישון או מכל סיבה שהיא יכול להלבין את שינייו ולהנות משיניים לבנות ובוהקות.

הלבנת שיניים הפכה להיות טיפול נפוץ בשנים האחרונות

הלבנת שיניים הפכה להיות טיפול נפוץ בשנים האחרונות


סיבות לשיניים צהובות

שיניים צהובות נגרמות בשל מגןן רחב של סיבות, חלקן גנטיות וחלקן בשל אכילה והרגלים שונים. עישון, שתיית קפה, תה ומשקאות עם צבעי מאכל כל אלו גורמים לשיניים להשחיר ולהצהיב. מצד אחד אנשים רוצים שיניים לבנות ובוהקות אך מצד שני למעשה הם פועלים בצורה כזו שמשחירה ופוגעת בשיניים. לצד הסיבות הללו יש סיבות גנטיות שמשפיעות על צבעי השיניים. לרוב מגיל 12 ומעלה רוב ההשפעות והגורמים על צבע השיניים הם סביבתיים ולא גנטים.
את הליך הצהבת השיניים ניתן להאט ואף לעצור וזאת על ידי הסרת כתמים יעילה

את הליך הצהבת השיניים ניתן להאט ואף לעצור וזאת על ידי הסרת כתמים יעילה


כיצד לעצור או למנוע הצהבת שיניים?

את הליך הצהבת השיניים ניתן להאט ואף לעצור וזאת על ידי הסרת כתמים יעילה. ההמלצה היא לבקר אחת לחצי שנה אצל שיננית וזאת על מנת לנקות באופן מקצועי את השיניים ולקבל הדרכה על דרך הטיפול בשיניים. כמו כן, חשוב לשים לב להרגלי התזונה ולנסות להמעיט במוצרים שפוגעים בצבע השיניים. שיטות נוספות כמו לעיסת מסטיק ושימוש במשחת שיניים מיוחדת לרוב אינן מלבינות את השיניים בצורה משמעותית ואינן מהוות תחליף לביקור אצל השיננית ולטיפולים ממוקדים.

שיטות להלבנת שיניים
כיום יש מספר שיטות להלבנת שיניים. השיטות הנפוצות הן, מדבקות, הלבנה באמצעות סדים והלבנה בלייזר. כיום מדבקות לצורך הלבנה ניתן להשיג בכל בית מרקחת ועלותן נעה בין 100 ל 400 שקלים. מדבקות אלו מבהירות במעט את השיניים ומיועדות לשימור לובן של שיניים. הלבנה באמצעות סדים היא הלבנה משמעותית יותר ומציעה שיפור משמעותי בלובן השן. הלבנות אלו נעשיות על ידי מעבדות מיוחדות לכך. הלבנה באמצעות לייזר היא הפעולה המומלצת ביותר כיום וניתן לעבור אותה במספר רב של מרפאות.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל