צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

26/08/2012

|

17:20

seperator

משקפיים? לפעמים אתם שוכחים כשהם עליכם, ולעתים זו יכולה להיות מעמסה כבדה מדי; צריך משקפיים מיוחדים לראיה מרחוק ומשקפיים מיוחדים לראיה מקרוב, יש אנשים שמסתדרים לחליפין עם משקפיים ועם עדשות כמו למשל כשמדובר בעשיית ספורט מסוים או אפילו שחיה, זה מצריך הכנת עדשות מיוחדות לצוללים או לשחיינים. לפעמים, זה קשה למצוא אותם בבוקר אפילו שהם נמצאים קרוב, ולפעמים אלו הולכים לאיבוד. נכון, משקפיים יכולים להיות אביזר יוקרתי – עוד אפשרות לרכוש מותג מהודר. בשרה התחתונה, הנוחות קובעת – ואם ניתן להיפטר מהם בתוך כחצי שעה, אז למה לא?

בעלי צילינדר גבוה מדי לא יעשו ניתוח להסרת משקפיים

בעלי צילינדר גבוה מדי לא יעשו ניתוח להסרת משקפיים


מי אינו מתאים לעשות ניתוח להסרת משקפיים בלייזר?

בעלי צילינדר גבוה מדי לא יעשו ניתוח להסרת משקפיים, כמו גם כאלו שיש להם גבשושיות על פני קרנית העין משום החשש לפיזור קרן הלייזר, מטופלים מתחת לגיל 18 פחות מומלץ – המספר ממילא נוטה לתנודתיות משום שהעין היא שריר,ויש לוודא שאין שינויים והשרירים בעין מתייצבים על מספר.
הניתוח נחשב לפשוט וללא סיבוכים, הפעולה של הניתוח זניחה והסיכונים – מועטים

הניתוח נחשב לפשוט וללא סיבוכים, הפעולה של הניתוח זניחה והסיכונים – מועטים


עוד מועמדים שלא יתאימו לניתוח

חשוב לדעת מראש ולצפות מי יתאים לניתוח ומי לא. רק כך, ניתן לצנוע את כישלון הטיפול, אשר לבד מכך יש לו תופעות לוואי רק לעתים רחוקות ונחשב לניתוח קל יחסית. בעלי מחלות כרוניות או מחלות עיניים שונות, בעיה במערכת החיסונית או ברקמות החיבור – אלו לא יעשו ניתוח משום שיהיה קושי בהחלמת הקרנית.

אילו סיבוכים יכולים להיות?
הניתוח נחשב לפשוט וללא סיבוכים, הפעולה של הניתוח זניחה והסיכונים – מועטים. עם זאת, ישנן תופעות לוואי כמו גירודים בעיניים, קושי לאבחנה בחושך, חזרת המספר בעין לעתים רחוקות לאחר כשנה – שנתיים או סיכונים נוספים בהתאם למצב בריאותו של המועמד – ותחת אחריות הרופא המנתח שאמור להסביר לגבי אחוזי הצלחה וכישלון.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי העיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל