צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

21/08/2012

|

16:36

seperator

במיוחד כשמדובר בבעלי שיער ארוך, הבעיה של נשירת שיער נראית בולטת ביותר. זו אחיזת עיניים, משום שבאופן סטטיסטי, גברים סובלים יותר מנשירת שיער ומהתקרחות – למעשה יותר ממחצית מכל הגברים. לגבי נשים – הגנטיקה מונעת משיערן לנשור באותו אופן, הן תסבולנה מכך פחות. נכון, נשירת שיער עלולה לקרות עקב חוסר איזון – גופני או נפשי, ויש אפילו תקופות עונתיות שבהן סובלים יותר מנשירה של שיער, ולכן יש המאמינים או מקווים שהתופעה תעבור, ולחינם; קשה גם שלא להבחין בה, וחשוב לשים את הנושא הזה על השולחן ולדון בו לעומק – לרבות הפתרונות האפשריים.

על מנת לגרום לו להיראות אחרת, יש לנקוט באמצעים הקשורים לאסתטיקה רפואית

על מנת לגרום לו להיראות אחרת, יש לנקוט באמצעים הקשורים לאסתטיקה רפואית


מה הסיבות לנשירת שיער?

כן, אפשר למנות גורמים רבים לנשירת שיער, ולמרות שלשיער ישנה תחלופה, עדיין ישנו מספר קצוב של מחזורי גדילת השיער, כמו שישנו מחזור טבעי לנשירתו על מנת שזה יתחלף. הגורמים תורשתיים, פיזיולוגיים, פסיכולוגיים, עקב חשיפה לחומרים או אי חשיפה לאוורור, טראומה גופנית וכן הלאה. ידוע, כי גם ישנו קשר לחוסר בויטמינים A, B, H ו-K או חוסר בברזל או אבץ. ישנו קשר גם לעודף בויטמינים: C או A.
אפשר להוסיף תוספת שיער ולעבות את נפח השיער באופן בלתי קבוע

אפשר להוסיף תוספת שיער ולעבות את נפח השיער באופן בלתי קבוע


אין אפשרות להשיב את שיער לקדמותו

רצוי להשלים עם התופעה ועם כך שהשיער לא יצמח מעצמו שוב. על מנת לגרום לו להיראות אחרת, יש לנקוט באמצעים הקשורים לאסתטיקה רפואית. ישנם חומרים שיסייעו בהאטת נשירת השיער, תזונה נכונה ושתייה תמים יכולה לסייע בכך.

לעשות טיפולי שיער מועילים
יש כמה פתרונות לנושא הנשירה ולשיקום שיער פגום – רצוי להתייעץ עם טריקולוג לגבי העניין. אפשר להוסיף תוספת שיער, לעבות את נפח השיער באופן בלתי קבוע, ישנה גם השתלת שיער – בטכנולוגיה חדשנית. כך, ניתן אפילו לפנות לרופא שיערוך הדמיה לתוצאה הסופית ולבחור בדרך המועדפת.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל