צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

19/08/2012

|

15:49

seperator

נשירת שיער היא תופעה שרווחת אצל נשים וגברים כאחד. הסטטיסטיקה מראה כי כ שליש מהגברים מעל גיל 35 סובלים מנשירת שיער והתקרחות וכרבע מהנשים סובלים מתופעה זו גם כן. לתופעת נשירת השיער סיבות רבות ביניהן גנטיקה, תזונה לא נכונה, פגיעה בזקיקי השיער בראש ועוד. כיום באמצעות טיפולים מסוימים ניתן לטפל בתופעה  זו ולהאט או אף למנוע את תהליך נשירת השיער.

הליך מילוי השיער הינו הליך פשוט יחסית והוא נעשה באמצעות הדבקה או בשם המקצועי תוספות שיער

הליך מילוי השיער הינו הליך פשוט יחסית והוא נעשה באמצעות הדבקה או בשם המקצועי תוספות שיער


טיפול בנשירה על ידי מילוי או השתלה

בכל גורם של נשירה ניתן לטפל בצורה אחרת ועל כן יש לאבחן את סיבת הנשירה ולטפל בה בהתאם. טיפול בנשירת שיער על ידי מילוי או השתלת שיער מתאים בעיקר למקרים בהם הגורם הוא הוא גנטיקה. טיפול בהשתלת שיער הינו טיפול יקר ואינו מתאים לכל אחד בעוד שטיפול באמצעות מילוי הוא זול יותר ומתאים לקהל רחב יותר של לקוחות. באמצעות מילוי שיער ניתן ליצור מראה שופע לראש עם שיער דליל. במקרה של מילוי שיער אין חשש מחומרים כימיים שאינם בריאים לגוף והטיפול אינו כואב.
בכל גורם של נשירה ניתן לטפל בצורה אחרת ועל כן יש לאבחן את סיבת הנשירה ולטפל בה בהתאם

בכל גורם של נשירה ניתן לטפל בצורה אחרת ועל כן יש לאבחן את סיבת הנשירה ולטפל בה בהתאם


כיצד מבצעים את הטיפול?

הליך מילוי השיער הינו הליך פשוט יחסית והוא נעשה באמצעות הדבקה או בשם המקצועי תוספות שיער. למעשה מעצב שיער מבצע הדבקה של קצוות שיער לשיער הטבעי של הלקוח או הלקוחה. לפני תחילת הטיפול מתאימים את הצבע ואת סוג השיער לשיער הטבעי. מילוי שיער ניתן לעשות כיום בכל המספרות ואצל מעצבי השיער המובילים בתחום.

למי לפנות על מנת לקבל טיפול טוב?
במידה ומעונינים בטיפול מילוי שיער יש לפנות לגורמים המקצועיים הטובים ביותר. כיום את התהליך ניתן לעבור במספרות רבות אך חשוב לברר לפני כן איזו מספרה עושה זאת בצורה הטובה ביותר. נקודות חשובות שיש להתייחס אליהן הן, צבע השיער, התאמת ההדבקה וכמובן השירות של המספרה. למרות שכביכול הטיפול אינו חודרני ומסובך, חשוב מאוד לפנות לאדם מקצועי על מנת שלא ישימו לב להבדלים השונים.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל