צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

19/08/2012

|

15:08

seperator

לכל מטופל באשר הוא בתוכנית השתלות שיניים, יש את תוכנית הטיפול הייחודית לו. ישנם מטופלים שזקוקים למשל לטיפול הרמת סינוס והחלמה ממנו לפני שפונים לשתול את השיניים, ויש מי שזקוקים לתבניות שתלים בשיטות שונות, עליהם מרכיבים גשרים ושיניים נוספות או תותבות. תחילה, הרופא יצלם, ימדוד ויאבחן את מצב בריאותו של המטופל – לרבות רגישותו לזריקת ההרדמה או בעיות קרדיולוגיות, מצב הפה כרגע והאם המטופל נזקק לטיפולים מלווים נוספים. עשיית שתלים היא אופציה, אולם היא האופציה האחרונה שנותרה כדי לשקם את השן, לכן הרופא הבודק ייעץ למטופל.

שורש השן של השתל עשוי מפין טיטניום

שורש השן של השתל עשוי מפין טיטניום


תהליך השתלת השן

שורש השן של השתל עשוי מפין טיטניום, ואותו מחדירים לשקע העצם במקום הרצוי, ומבריגים אותו עד לאחיזה מלאה. מבחינה זו, יש לוודא כי עצם הלסת עבה וחזקה מספיק על מנת להבריג בה את הבורג. מחברים לעצם הלסת את בסיס הגשר – מסגרת אשר מחזיקה את יתר המבנה ובו השן מעוגנת בלסת. ההחלמה נמשכת בין 6-12 שבועות.
עשיית שתלים היא אופציה

עשיית שתלים היא אופציה


כאבים וחוסר נוחות

אין מנוס מהרגשת הכאב בטיפול של השתלת שיניים, וגם לכך יש להיערך. הרופא יזריק חומר הרדמה מקומי, וימליץ על כדורים לשיכוך כאבים. לרוב אלו יהיו כדורים ללא מרשים לאחר כיומיים – שלושה, הכאב צפוי לשכוך, והמטופל ירגיש מעט אי נוחות בזמן לעיסה – גם ההרגשה הזו תיעלם במוקדם או במאוחר.

שתלים דנטליים וכיסוי ביטוח
רבים פונים למרפאות לאסתטיקה רפואית דנטלית בעיקר מתוך התנאי שהם מקבלים החזרים לטיפול שעשו. יש לשים לב – כי שתלים אינם מקבלים בדרך כלל החזרי ביטוח, אולם אפשר לבטח נושאים אחרים שקשורים באותו הטיפול כמו גם הגורם לאיבוד השן – יש להתייעץ עם יועץ ביטוח מוסמך, או עם סוכן הביטוח האישי של המטופל.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל