צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
רקע ניתוח מזוג זה נקרא גם ממופלסטיקה, מדובר באחד הניתוחים הפופולאריים ביותר אצל נשים. בנוסף לנים, גם בקרב הגברים מתבצע הניתוח הזה, אך לניתוח מסוג זה ישנו שם אחר והוא גינקומסטיה. הסיבות לכך שנשים

מערכת ביוטיק

|

03/11/2011

|

14:13

seperator

לניתוח מסוג זה ישנו שם אחר והוא גינקומסטיה והסיבות לכך שנשים מבצעות הקטנת חזה הן רבות אחת מהן זה הגיל, כמו למשל נפילת חזה ואיבוד רמת היציבות והמוצקות במהירות רבה. הבנות הצעירות יותר עוברות את הניתוח בדרך כלל מהסיבה שהן מקבלות תגובות והערות לא נעימות ומביכות, ובנוסף לכך קיימות לעיתים סיבות רפואיות וגופניות עקב חזה גדול. גברים מקטינים חזה בגלל סיבות חברתיות.

במסגרת ניתוח הקטנת חזה מוסרות בלוטות וצינורות החלב

במסגרת ניתוח הקטנת חזה מוסרות בלוטות וצינורות החלב


הקטנת חזה לנשים (ממופלסטיקה)
בזמן הניתוח להקטנת חזה של אישה מסוג ממופלסטיקה מוסרות הרבה רקמות. יש צורך להוסיף ולומר כי בנוסף לאפשרות שבזמן שיוסרו הרקמות הנמצאות מתחת לעור, הבלוטות וצינוריות החלב גם כן יוסרו, מה שיגרום לכך שהאישה תייצר פחות חלב לאחר הלידה, אבל בכמות כזו שלא ממש תספיק לרך הנולד. עקב הסיבה הזו כדאי מאוד לעבור את הניתוח רק אחרי שהוחלט שלא מעוניינים בהריונות נוספים. לעיתים, ישנן נשים אשר מפחות מוטרדות מהעובדה שלא תוכלנה להניק את תינוקן בעתיד ויותר חשוב להן להקטין את החזה.
הליך כירורגי מתבצע כשיש בליטה, נפילת החזה או רקמות עודפות

הליך כירורגי מתבצע כשיש בליטה, נפילת החזה או רקמות עודפות


הקטנת חזה לגברים (גינקומסטיה)
בקרב גברים, ניתוח מסוג הקטנת חזה נחשב כמשהו פשוט ולא מורכב כל כך. ברוב המקרים מבוצעת שאיבה בשביל להסיר מעליהם עודפים של רקמות אשר יוצרים מראה של חזה בולט, מה שנותן לו איזשהו מראה פחות גברי ויותר נשי. בנוסף, התפר הוא בדרך כלל ממש קטן, כי לא צריך בחיתוך גדול ורחב מידי. כשישנה בליטה או נפילת חזה ויש רקמות שד עודפות, עלולה להיות בנוסף להסרת הרקמות גם כירורגיה. ניתוח מסוג זה דומה לזה המבוצע אצל נשים כי קיימת אפשרות להזזת הפטמה בזמן שמכניסים את הנקז.

סיכונים
קיימים סיכונים רבים כמו כל ניתוח פלסטי כזה או אחר, במיוחד לאלו הסובלים ממחלות חמורות מאוד אשר עלולים לא להחזיק מעמד בהרדמה או לחילופין להחזיק מעמד בניתוח להקטנת החזה. דבר נוסף, בדרך כלל מנתח בעל ניסיון רב ועשיר בניתוחים מהסוג הזה (השניים שהוצגו לעיל) יודע כי צריך לשמור בזמן הניתוח על תאים של עצב כמו גם כלי דם ולא להוציאם יחד עם שאר הרקמות. מכאן, שיש צורך במנתח מאוד אחראי, בעל מומחיות רבה ורמת מיומנות גבוהה אשר יכולים למנוע סיכונים כאלו או אחרים.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי החזה השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • איפה עושים הגדלות חזה בהזרקה?

    כמעט כל אחד שתשאלו, יכול למנות לפחות אזור אחד בגופו שהוא אינו אוהב. אצל הנשים, בעיקר רווח חוסר הסיפוק מהחזה וצורתו. בעיה בצורתו ש

    המשך לכתבה
  • הקטנת חזה - טיפים לפני ניתוח

    לרוב כאשר עולה הסוגיה אם לעבור או לא לעבור ניתוח חזה, ההנחה היא שמדובר בהגדלה, אך למעשה מדי שנה נשים וגברים, פונים לניתוח הקטנה

    המשך לכתבה
  • טיפים לאחר טיפול הגדלת חזה

    קבלת החלטה לעשות ניתוח חזה כרוכה לרוב בהתלבטויות רבות, מחקר אישי באינטרנט וייעוץ מול רופא מומחה. אך מה עושים אחרי הניתוחים?

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל