צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

16/08/2012

|

12:58

seperator

שיער דליל הוא בעיה נפוצה אצל גברים ונשים כאחד. שיער דליל יכול להיות תוצאה של תורשתיות, מחלות, תזונה לקויה, תרופות ותכשירים מסוימים שעלולים להשפיע על השיער. כיום ניתן לטפל בשיער דליל במגוון רחב של תכשירים. לרוב נוטים לקשר שיער דליל עם גברים אך למעשה גם נשים סובלות משיער דליל. תופעת השיער הדליל מופיעה אצל כשליש מהגברים ורבע מהנשים בשלב כלשהוא בחיים.

כיום יש הרבה אפשרויות לטיפול בשיער דליל אשר יכולות לעודד צמיחה מחדש של השיער

כיום יש הרבה אפשרויות לטיפול בשיער דליל אשר יכולות לעודד צמיחה מחדש של השיער


מה גורם לנשירת שיער ?

יש מספר גורמים שיכולים להיות לשיער דליל ודק. הגורם הראשון הוא אלופציה אנדרוגנית, אובדן שיער תורשתי. סיבה זו היא הגורם מספר אחד לאובדן שיער אצל נשים וגברים. סימנים אלו יכולים להופיע כבר בתחילת הבגרות המינית. הסיבה השניה היא תזונה לא בריאה. חוסר ברכיבים חיונים לגוף ולשיער כמו ברזל, אבץ עשוי לגרום למראה שיער דליל. תרופות גם כן יכולות לגרום לאובדן שיער.
לרוב נוטים לקשר שיער דליל עם גברים אך למעשה גם נשים סובלות משיער דליל

לרוב נוטים לקשר שיער דליל עם גברים אך למעשה גם נשים סובלות משיער דליל


תרופות וטיפולים

כיום יש הרבה אפשרויות לטיפול בשיער דליל אשר יכולות לעודד צמיחה מחדש של השיער או להסתיר את אובדן השיער. חשוב להקפיד את הטיפול לאדם הסובל מהבעיה ולסוג אובדן השיער. כיום יש מספר חומרים בהם ניתן להשתמש על מנת לרפא את השיער בין התרופות ניתן למנות מינוקסידיל, תרופה שעוצרת נשירה ומעודדת צמיחת שיער אצל גברים ונשים כאחד. את התרופה ניתן למצוא בצורת משחה, ספריי או טיפול. חומרים כימיים נוספים הם פינסטריד ודודסטריד. לחומרים אלו יש מעט תופעות לוואי ועל כן הם אינם מתאימים לנשים.

פתרונות תזונתיים לשיער דליל
לעיתים הסיבה לשיער ליל היא תזונה לקויה החסרה מרכיבים חיוניים. על מנת לטפל בשיער דליל יש לאכול מזונות מסוגים מסוימים. מזונות עתירים בברזל וחלבונים כמו ביצים, תרד וסויה עוזרים לשמירה על השיער. סיליקה היא מינרל המעודד צמיחת שיער , את חומר זה ניתן למצוא בדגנים, אורז, כרוב וזרעי חמניות. ביוטין, הוא ויטמין b אשר שומר על מרקם יפה ומלא חיות של השיער. הויטמין מונע שבירתו של השיער. הפתרון התזונתי האחרון הוא אומגה שלוש, חומצה זו תורמת לסמיכות השיער ולבריאות השיער.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל