צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

16/08/2012

|

12:39

seperator

לכולם, כאב שיניים הוא למעשה כמו "מכה מתחת לחגורה", שממנה מפסידים פעמיים ואפילו יותר: גם בריאות חלל הפה אינה בשיאה, גם סובלים כאב בין אם מטפלים בו או בין אם לאו וגם ישנה המכה הפיננסית כמובן; טיפולי שיניים הם לצערנו טיפולים חוזרים ברוב המקרים שמחייבים תחזוקה יעילה בשמירה על אסתטיקה רפואית, וכל טיפול לגופו יכול לעלות בין מאות לאלפי שקלים – ישנם טיפולי השתלת שיניים שיכולים להגיע לגובה של עשרות אלפי שקלים, בטיפול מתמשך ומייגע. בטיפולים כאלו, הרווח של הרופא יכול להגיע עד לכדי פי 10 משעת עבודה רגילה.

טיפול סתימה רגילה או אפילו שחזור סתימה סובב בממוצע סביב 30 דקות אצל הרופא

טיפול סתימה רגילה או אפילו שחזור סתימה סובב בממוצע סביב 30 דקות אצל הרופא


ההבדל היחסי שבין טיפול רגיל לטיפול השתלת שיניים

טיפול סתימה רגילה או אפילו שחזור סתימה סובב בממוצע סביב 30 דקות אצל הרופא. החומר לטיפול עולה לרופא בסביבות 25 שקלים חדשים ואילו על הטיפול הוא יבקש בין 200-500 שקלים. לרוב. אילו עשה שתי סתימות רגילות לשעה, ייקח עליהן לערך בין 400-1000 ₪, לכל הדעות רווח נאה לשעת עבודה סטנדרטית.
יש לכל רופא להשתלת שיניים מחירון עימו הוא עובד

יש לכל רופא להשתלת שיניים מחירון עימו הוא עובד


מחיר השתלות שיניים לעומת זאת

טיפול השתלות שיניים בנוי משלבים שונים: מדידות, הרכבת המבנה והרכבת הכתר. אלו ייקחו לו בממוצע כשעתיים של עבודה אינטנסיבית. כשמתרגמים את עבודתו למספרים, הוא ישקיע בחומרים (שתל מבנה וכתר) בערך 600 שקלים. בפועל, הוא יכול להציב מחיר שגבוה פי 10 מההוצאות.

לבדוק מחירון
יש לכל רופא להשתלת שיניים מחירון עימו הוא עובד. כן, גם כאן אפשר לעשות השוואת מחירים, אולם לאיכות עבודתו של הרופא אין מחיר. מצד שני, לא תמיד הרופא היקר יותר הוא זה שיעשה את העבודה הטובה ביותר. על כן, רצוי לבקש המלצות ממטופלים קודמים שיכולים לאחר תקופה ארוכה להביע שביעות רצון מהטיפול ומן התוצאות.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל