צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

15/08/2012

|

17:07

seperator

נשירת שיער היא תופעה ששכיחה גם אצל נשים ולא רק אצל גברים כפי שרוב האנשים חושבים. לאובדן שער אצל נשים קיימות הרבה סיבות אפשריות. לעיתים מחזורי הצמיחה של השיער עשויים להשתבש ממגוון סיבות, כמו כן יש גורמים אשר עשויים להפריע לשיער לצמוח ולגרום לנשירתו. יש תרופות שמזרזות נשירה, מתח וחרדה גם כן יכולים לגרום לנשירת שיער ועוד.

למרות שנהוג לחשוב שנשירת שיער היא בעיה שנפוצה בעיקר אצל גברים לנשים יש כמעט סיכויי שווה לבעיה זו

למרות שנהוג לחשוב שנשירת שיער היא בעיה שנפוצה בעיקר אצל גברים לנשים יש כמעט סיכויי שווה לבעיה זו


מה ההבדל בין נשים לגברים ?

למרות שנהוג לחשוב שנשירת שיער היא בעיה שנפוצה בעיקר אצל גברים לנשים יש כמעט סיכויי שווה לבעיה זו. כיום כרבע מהנשים סובלות ננשירת שיער ושליש מהגברים גם כן. רוב הנשים שמות לב לתופעה זו בגילאי 45 ומעלה אך למעשה נשירת שיער יכולהלקרות בכל גיל החל מהבגרות המינית ובגלל אינספור סיבות שונות.
יש מגוון מצבים רפואיים שעלולים להוביל לנשירת שיער

יש מגוון מצבים רפואיים שעלולים להוביל לנשירת שיער


צמיחת השיער

שיער צומח בשלושה מחזורים שונים. כתשעים אחוז מהשיער צומח ונמצא בשלב הצמיחה שנמשך בין שנתיים לשמונה שניים. השלב השני הוא שלב המעבר שלרוב נמשך בין 2-3 שבועות. במהלך תקופה זו זקיקי השיער מתכווצים. במהלך השלב האחרון שנמשך כ2-4 חודשים השיער נמצא במין שלב מנוחה. בכל שנה השיער צומח ב כשישה ס"מ בממוצע. על פי סקרים רוב האנשים מאבדים משהו כמו 50-100 קווצות שיער ביום. בימים בהם השיער עובר חפיפה ניתן לאבד כ 250 קווצות שיער.

גורמים רפואיים לנשירת שיער
אם זקיקי השיער אחידים בגודלם או אם נשירת השיער מופיעה באופן פתאומי אז כניראה  שהסיבה לנשירה מלבד תורשה היא מצב רפואי קיים כלשהוא. יש מגוון מצבים רפואיים שעלולים להוביל לנשירת שיער, הריון, הפרעות של בלוטת התריס, אנמיה ועוד הם רק חלק מהגורמים שעלולים להוביל לנשירת שיער.בכל מקרה של נשירת שיער שמדאיגה או ניראית קיצונית יש להוועץ ברופא עור או רופא מומחה בתחום על מנת שיחווה את דעתו המקצועית בעניין.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל