צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

03/11/2011

|

00:52

seperator

 

נשים רבות מוצאות את עצמן לא מרוצות מהמראה הנפול של החזה שלהן, אשר שינה צורתו עקב הריונות והנקה או עם חלוף השנים. ניתוח הרמת חזה נחשב עד היום כהליך כירורגי מורכב שבמהלכו מסירים את עודפי העור ומבצעים עיצוב מחדש של מראה החזה. ניתוח הרמת החזה הוא לא ניתוח פלסטי קל, הוא נעשה תחת הרדמה, כרוך בסיכונים ומותיר צלקות באזור המנותח. נשים רבות אשר מעוניינות לבצע את הליך הרמת החזה מחפשות דרכים יותר עדינות שיסייעו להם להשגת מטרתן, כלומר טיפולים ללא ניתוח.

 

הרמת חזה ללא ניתוח? האם הזרקה תספיק?

כיום, קיימות שיטות הרמת חזה ללא ניתוח כמו שיטת הזרקת המקרוליין, אשר מוזרק אל רקמת השד. יתרון שיטת הטיפול הזו היא שניתן להעניק נפח לרקמת השד במקומות הרצויים ולבצע עיצוב של השד באופן מדויק. חיסרון של השיטה הזו הוא מחירה, שעשוי להיות גבוה ממחיר ניתוח פלסטי רגיל, אך איך אומרים- ליופי אין מחיר.השיטה השנייה היא הזרקת שומן עצמי, שואבים שומן מאזורים בגוף ומזריקים אותו במקומות הרצויים. 

 

שיטות הרמת חזה ללא ניתוח,

עקב הביקוש הרב של נשים לטיפול פלסטי של הרמת חזה בשיטות עדינות ולא פולשניות מוביל לכך שחברות רבות משקיעות סכומים לא קטנים לפיתוח טיפולים חדשניים לטיפול בבעיה. בין השיטות ניתן למצוא קרמים, טיפולי לייזר, משחות ועוד שיטות רבות המבטיחות גדולות שלרוב אין להן כיסוי אשר יכולים להיות מסוכנים לכיס ולבריאות המשתמשת. לכן מומלץ לבדוק את המוצר בו אתם משתמשים בצורה קפדנית ולא לקפוץ על כל מציאה.

 

אימון של שרירי החזה

מעבר לכל השיטות המתערבות לגוף אשר מתפתחות עם השנים, חשוב לזכור שאימון של שרירי החזה עשוי להביא לתוצאות מדהימות של צניחת השדיים ויכולות להוות פיתרון לבעיה.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל