צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

13/08/2012

|

12:13

seperator

הדעה על הלבנת שיניים יכולה להיות חלוקה; מצד אחד, משתמשים בכימיקלים על מנת לטפל במראה האסתטי של השיניים. מצד שני, הכימיקלים הללו מקנים לפה מראה בריא יותר, גם אם הצחצוח אינו מאפשר זאת. עם זאת ישנה עוד התלבטות: האם להלבין את השיניים באמצעים ביתיים וזולים יותר, שניתן למצוא בבית המרקחת השכונתי, או האם לפנות לרופא השיניים המשפחתי שאמון על בריאות השיניים שלכם? ישנן אופציות רבות לבחירה, ובינתיים השיניים בכל כורחן סופגות ומושפעות מחומרים כמו יין, קפה, פירות יער ועישון.

מתי השיניים רגישות לכתמים?
באופן טבעי, שיניים לא הולכות ומתבהרות יותר, אלא להיפך. ציפוי האמייל שהוא דמוי חרסינה מורכב ממוטות מיקרוסקופיים עשויים קריסטל, וביניהם מתגלעים רווחים וסדקים. עם הזן, אותם מרווחים מתמלאים בשיירי פסולת ובכתמים. השיניים תפתחנה עם הזמן מראה שהוא חסר ברק. כאשר לועסים, הדנטין – הצבע הצהוב של ליבת השן, נחשף לאט- לאט כל עוד ישנם פתחי אמייל חשופים ושקופים.

מה אומר ה- FDA?
על פי המוסד לאסתטיקה רפואית אשר מפתח ומאשר תקנים רפואיים בארצות הברית, "הבהרה" הוא מושג המותר לשימוש כאשר השיניים מולבנות מעבר לצבען הטבעי. הלבנה יהיה מונח שישמש להשבת הצבע של השן שיש עליה כתמים, כך שאפילו משחות שיניים נחשבות למלבינות שיניים. ולכן המושגים הללו ישמשו להבהרות בכתמים חיצוניים ובכתמים פנימיים.

ערכות הלבנת שיניים
ישנן ערכות להלבנת שיניים עם מרשם וללא מרשם, כאשר ריכוז החומר שמלבין שיניים נע בין 3% ל- 10% ברשתות השיווק שמוכרות חומרים ביתיים. אצל מרפאות השיניים מדובר בריכוז של 35% - כשהטיפול ייעשה על ידי רופא השיניים בלבד. כך או כך, ניתן לטפל גם בלייזר. טיפולי שיניים בלייזר מוביל לתגובה כימית מהירה.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל