צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

13/08/2012

|

12:06

seperator

מצד אחד, החזה תופח במהלך ההיריון כהכנה לקראת לידה, וגם במהלך שנות ההנקה, ככל שנשאב מהשדיים יותר חלב, כן זה מדרבן את הגוף לייצר יותר חלב, לעתים יש אפילו תופעה של גודש והחזה מתנפח יותר, מבחינת הנפח שלו. עם זאת, לאחר שמסתיימת תקופת ההנקה, החזה יכול להיראות כמו שתי שקיות שוקו ריקות. מסיבה זו, נשים רבות מבקשות לעשות שינוי בחזה – כזה שיחזיר את המראה לקדמותו, יקנה לה מראה צעיר ומטופח כפי שקודם היה נראה ומשתקף מבעד לשמלה, או לפחות כזה שיעלים את סימני המתיחה שנותרו.

הגדלת חזה לאחר שאיבד מנפחו באופן טבעי מבוצע באמצעות שתלים מיוחדים

הגדלת חזה לאחר שאיבד מנפחו באופן טבעי מבוצע באמצעות שתלים מיוחדים


ניתוחים פלסטיים לשיפור מראה החזה

לעתים קרובות, הנשים שמגיעות לקליניקה לאסתטיקה רפואית לוקות בחוסר ביטחון עצמי ובדימוי עצמי נמוך, בהתאם למה שהן חשות כלפי המראה שלהן שרכשו עם הזמן. האחרות – גאות בתהליך הטבעי שהן עברו – הנקה אחרי הכול בריאה יותר – הן לתינוק והן לאם ואין שום פסול בהוכחות שנשארות גם לאחר מכן. העניין הוא שניתן להקנות לגוף את המראה המיוחל והרצוי של חזה עומד וצעיר.
מדובר על ניתוח שיכול להחזיק מעמד לאורך שנים, אולם יצטרך בעתיד הרחוק חיזוקים והחלפת שתלים לצורך העניין

מדובר על ניתוח שיכול להחזיק מעמד לאורך שנים, אולם יצטרך בעתיד הרחוק חיזוקים והחלפת שתלים לצורך העניין


הגדלת חזה בשירות נשים לאחר לידה

הגדלת חזה לאחר שאיבד מנפחו באופן טבעי מבוצע באמצעות שתלים מיוחדים שיותאמו במיוחד בצורתם כדי להקנות על פי הדמיה מוקדמת את המראה הרצוי. השתלים יוחדרו באזור הפטמות, מבית השחי או מהחלק התחתון של השד. במידה וישנה צניחת שד מאובחנת, לניתוח זה יתווסף ניתוח נוסף – שילוב של הרמת חזה.

הרמת חזה משולבת עם הגדלת חזה
ניתוח שכזה אינו חד פעמי; מדובר על ניתוח שיכול להחזיק מעמד לאורך שנים, אולם יצטרך בעתיד הרחוק חיזוקים והחלפת שתלים לצורך העניין. הניתוח יתחלק לשני חלקים שבהם מרימים את השדיים ובהתאם מכניסים שתל להגדלה של הנפח שלהם.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי החזה השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • איפה עושים הגדלות חזה בהזרקה?

    כמעט כל אחד שתשאלו, יכול למנות לפחות אזור אחד בגופו שהוא אינו אוהב. אצל הנשים, בעיקר רווח חוסר הסיפוק מהחזה וצורתו. בעיה בצורתו ש

    המשך לכתבה
  • הקטנת חזה - טיפים לפני ניתוח

    לרוב כאשר עולה הסוגיה אם לעבור או לא לעבור ניתוח חזה, ההנחה היא שמדובר בהגדלה, אך למעשה מדי שנה נשים וגברים, פונים לניתוח הקטנה

    המשך לכתבה
  • טיפים לאחר טיפול הגדלת חזה

    קבלת החלטה לעשות ניתוח חזה כרוכה לרוב בהתלבטויות רבות, מחקר אישי באינטרנט וייעוץ מול רופא מומחה. אך מה עושים אחרי הניתוחים?

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל