צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

12/08/2012

|

17:49

seperator

בעית השיער הדליל היא בעיה שסובלים ממנה רבים, היא תופעה נפוצה אצל שני המינים, גברים ונשים. אנשים שסובלים משיער דליל צריכים לשים לב באיזה חומרים הם משתמשים בעת חפיפת השיער וטיפול בשיער. נשירת שיער ושיער דליל היא תופעה ממנה סובלות כ30-40 אחוז מהנשים, לרוב התופעה איטית והדרגתית יותר מאשר אצל גברים ולא מדובר באובדן משמעותי של כמות אלא יותר בנפח. שיער שמכסה את הקרקפת יורד בהדרגה וכך השיער הופך לדליל.

כמובן שבעת בחירת תספורת יש להתייחס למבנה הפנים, הגולגולת, הלסת וכדומה

כמובן שבעת בחירת תספורת יש להתייחס למבנה הפנים, הגולגולת, הלסת וכדומה


התמודדות של מעצבי שיער

מעצבי שיער וספרים הם הראשונים שמתמודדים עם התופעה הזו של שיער דליל ומחפשים לה פתרונות יצירתיים. עקרונות הטיפול לא משתנים אך מבחינה טכנולוגית יש פיתוחים כל הזמן ועל כן על המעצבים להיות קשובים ולהתעדכן בשינויים כל הזמן. יש להקפיד על תספורות וצבעי שיער נכונים המתאימים ללקוח. עבודתו של ספר במקרה של שיער דליל חשובה עד מאוד, עליו לנתח את כל מבנה הראש ולייחס חשביות רבה לכל חיתוך שהוא עושה.
חשוב מאוד לדעת באילו חומרים להשתמש

חשוב מאוד לדעת באילו חומרים להשתמש


איזו תספורת מתאימה לבעלי שיער דליל ?

כמובן שבעת בחירת תספורת יש להתייחס למבנה הפנים, הגולגולת, הלסת וכמובן לצורת הגבות לרוב ההמלצה היא ללכת על שיער באורך קארה עד קו הלסת. יש לדרג את השיער מסביב לראש ולא להתמקד בקודקוד העליון, התמקדות בקודקוד תדגיש את דלילות השיער באזור. מומלץ לתת נפח בצידי הפנים ומאחור כדי ליצור אשליה של שיער מלא. פוני עבה יכיל מאוד במקרה של שיער דליל.

ממה להיזהר ?
חשוב מאוד לדעת באילו חומרים להשתמש. לחומרי עיצוב שיער חשיבות רבה מאוד בעת עיצוב השיער אך יש להם השפעה רבה גם על דלילות השיער. חשוב מאוד להשתמש בחומרים קלים, חומר כבד עלול להפיל את השיער ולגרום לו להיראות דליל יותר. מומלץ להשתמש במוס המיועד לשורשי השיער שהוא בעל אופי ויכולת להרחיק את השיער מהקרקפת או בתרסיס המחזק את השיערה.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל