צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

08/08/2012

|

17:57

seperator

לשיניים ישנו תפקיד מרכזי כל כך בחייו של כל אדם, וככל שהתפקיד מרכזי וחשוב יותר לאדם, כן נאמרות בתחום קלישאות ומיתוסים, אשר לא כולם טורחים לבדוק ולבחון את נכונותם, או – שמדי שני וחמישי מתפרסם מחקר חדש המפריך את מסקנות המחקר הקודם שנעשה בתחום. אחד המיתוסים נוגע לגבינות – ליתר דיוק לגבינה הצהובה. גבינה צהובה – לא רק שמכילה את הויטמין סידן, אלא מאפשרת לתקן את זגוגית השן שבציפוי שיניים, לנטרל מתקפות של חומצות הרובד. על מנת שלא להכביד על שומן הגוף, רופאי השיניים ימליצו על פרוסת גבינה צהובה דלת שומן לאחר הארוחה.

הביקור אצל שיננית יומלץ לרוב על ידי רופאי השיננים אחת לחצי שנה

הביקור אצל שיננית יומלץ לרוב על ידי רופאי השיננים אחת לחצי שנה


דבש – בריא גם לשיניים, קפאין – מכתים את השיניים

הדבש הוא סוכר לכל עניין, ובניגוד לדעה הרווחת לא מומלץ להשתמש בו כתחליף סוכר לצורך המתקת המשקאות ודגנים (לרבות קורנפלקס – ניתן לומר שהממתיקים המלאכותיים יותר בריאים לשיניים מאשר הדבש. לגבי קפאין, המיתוס דווקא נכון! קפאין שנמצא בתה, בקפה ובמוצרים נוספים יגרום להכתמת השיניים ולכן תה שאין בו קפאין מומלץ.
הדבש הוא סוכר לכל עניין, ובניגוד לדעה הרווחת לא מומלץ להשתמש בו כתחליף סוכר לצורך המתקת המשקאות ודגנים

הדבש הוא סוכר לכל עניין, ובניגוד לדעה הרווחת לא מומלץ להשתמש בו כתחליף סוכר לצורך המתקת המשקאות ודגנים


פיצוחים – האם עוזרים לשמירת הבריאות על השיניים?

פיצוחים שלעתים נכנסים בין השיניים ונתפסים כגורם מפריע – דווקא עשויים לשמור על בריאות השיניים. הם מסייעים בשמירה על רמת החומציות בפה אמנם, אולם עלולים להכיל כולסטרול רב מאידך, לכן יש לאכול אותם בכמות מסוימת. גם לרוק יש תפקיד בהפחתת רמת החומציות בפה, לכן מסטיק יכול לסייע ולהפחית סיכוי ברמה של עד כ-40% להופעת עששת.

ניקוי אבנית – אחת לחצי שנה?
הביקור אצל שיננית יומלץ לרוב על ידי רופאי השיננים אחת לחצי שנה, אולם כאן מדובר על ממוצע המבקרים אצל רופא השיניים. על מנת לשמור על אסתטיקה רפואית בשיניים, ישנם אנשים שמתבקשים לסור למרפה לעתים תכופות יותר.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל