צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

07/08/2012

|

13:22

seperator

השנים האחרונות מאופינות בפתרונות מדהימים בכל הנוגע לפתרון אסטתי לכל מיני בעיות בשיניים. ציפויי חרסינה הם דרך חדשנית שנועדה לתת פתרון לבעיות ועיוותים אסטטתים שונים בשיניים כמו שיניים שחורות, שיניים עקומות ועוד. למעשה ציפויי החרסינה הוא למעשה  קליפות של חרסינה דקה המיוצרות במעבדה מיוחדת לכך. כיום כמעט כל רופא שיניים מומחה יכול לטפל באמצעות היטפול הפשוט הזה ללא הליך כירורגי מסובך.

טיפול שיניים נוסף שנפוץ עד מאוד הינו תהליך הלבנת שיניים

טיפול שיניים נוסף שנפוץ עד מאוד הינו תהליך הלבנת שיניים


הליך הציפוי

תהליך ציפוי החרסינה נערך בשני שלבים השלב הראשון הוא שלב השחזת השיניים. בשלב ראשוני זה משחיזים את שכבה דקה מאוד מהשיניים, ההשחזה היא עדינה עד מאוד ובשיניים עדיין נותרת שכבת האימייל ולא חודרים לשכבות העמוקות יותר. השלב השני בהליך ציפוי שיניים הוא שלב ההדבקה, ההדבקה למעשה משלימה את אותה שכבת שן שהושחזה. בצורה זו מקבלים שן בצבע ובצורה הרצויה והמתאימה ביותר.
שלב ההדבקה וציפוי השן מתבצע רק בחלק החיצוני ובקדמת השיניים בלבד

שלב ההדבקה וציפוי השן מתבצע רק בחלק החיצוני ובקדמת השיניים בלבד


היכן מתבצע ההליך ?

שלב ההדבקה וציפוי השן מתבצע רק בחלק החיצוני ובקדמת השיניים בלבד. למעשה הליך זה מאפשר את המשך התחזוקה וטיפול רגיל בשאר השיניים. ציפויי החרסינה וציפויי השיניים הוא הליך עדין מאוד ומורכב. על כן יש חשיבות רבה לאיכות ולסוג הטיפול. על רופא השיניים להיות ברמה גבוהה מאוד ועם ניסיון עשיר. כיום ניתן לבצע הדמיות שונות על מנת לראות מבעוד מועד את התוצאות העתידיות מהליך הציפוי. כיום טיפול זה הוא אחד מהטיפולים הנפוצים ביותר בעולם.

טיפולי שיניים נוספים
טיפול שיניים נוסף שנפוץ עד מאוד הינו תהליך הלבנת שיניים. הליך, הלבנת השיניים הינו הליך פשוט יותר. במסגרת זו הדבר הראשון שיש לעשות הוא ללכת לשיננית אשר מורידה שכבה מהשן ומנקה אותן, לאחר מכן רופא השיניים ממשיך את הטיפול ומלבין את השיניים באמצעות חומרים מתאימים המיועדים לכך. טיפולזה גם כן נעשה על ידי רופאי שיניים מומחים בתחום ועל כן יש חשיבות רבה לבחירת הרופא.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל