צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

06/08/2012

|

12:36

seperator

בעידן האסתטיקה הרפואית ניתנת האפשרות לכל אחד ואחת להסיר שיער מכל מקום בגוף בלי בעיה. לכן, לפני שניגשים לקבוע תור, חשוב להכיר את כל השיטות הקיימות היום להסרת שיער לצמיתות.
• הסרת שיער בסכין – זוהי הדרך המהירה והפופולארית ביותר כיום להסרת שיער, אך היא גם כנראה המעצבנת ביותר שכן השערות גודלות במהרה אחר-כך ובגלל דרך ההסרה (או יותר נכון, חיתוך), השערות גודלות בצורה של קוצנית.
• הסרת שיער בשעווה – נחשבת לדרך אפקטיבית יותר להסרת שיער לעומת הסכין מכיוון שהמראה החלק נמשך לאורך זמן רב יותר וכן השיער שגודל הוא עדין יותר וללא הצורה הקוצנית. החיסרון הגדול שבהסרת שיער בשעווה הוא הכאב שבמריטה והפוטנציאל המוגבר לפציעה עם עושים זאת בצורה לא תיקנית.
• הסרת שיער באפילציה – שיטת האפליציה עובדת על הריסת תא השערה על ידי זרם חשמלי אשר מוחדר לתא בעזרת מחט דקיקה. הטיפול הנ"ל לוקח זמן רב וזה חסרונו – הוא אינו מתאים לשטחים גדולים והוא לרוב משמש כטיפול השלמה להסרת שיער בלייזר. יתרונו של אפילציה הוא בכך שניתן להשתמש בו להסיר שיער בהיר – מה שלא ניתן לעשות עם הסרת שיער בלייזר.
• קרם – קיימים כיום מגוון של קרמים אשר מסירים שיער בצורה כימית ללא כאב ובקלות רבה, אך חסורנם נובע מהעובדה כי הם בעלי ריח חריף מאוד.
• הסרת שיער בלייזר – כיום, זוהי השיטה המומלצת ביותר שקיימת שכן היא מציעה את כל היתרונות ללא שום חיסרון, פרט אולי, למחיר, אשר יורד עם כל יום שעובר. הטיפול בהסרת שיער בלייזר מציע פיתרון לטווח זמן ארוך וכן לעיתים אף מצליח להסיר את השיער לצמיתות. חסרונו כאמור, הוא בכך שהוא קשה ליישום עד בלתי אפשרי לאנשים בעלי שיער בהיר או כאלו בעלי עור כהה (חייב להיות הבדל צבעים בין העור לשיער).

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל