צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

06/08/2012

|

12:32

seperator

ניתוח להגדלת חזה הוא אחד הניתוחים הנפוצים ביותר בשנים האחרונות. כיום באמצעות ניתוח פשוט יחסית שלא אורך זמן רב מידי וללא סיבוכים מיותרים כל אישה יכולה להנות מחזה חלומותיה. הפיתוח הטכנולוגי של העשור האחרון הוביל להוזלה משמעותית בניתוחים ולתוצאות נפלאות. כל מה שנותר לעשות זה לפנות לרופא ולקבל ייעוץ בנוגע לתחום.

השתל עצמו יושב מתחת לרקמת השד

השתל עצמו יושב מתחת לרקמת השד


אזורי החתך

בהגדלת חזה יש צורך בחתך שדרכו יוכנסו השתלים. על מנת לבחור את החתך הטוב ביותר יש להתייעץ עם המנתח. יש לזכור שמנתח לא מעדיף חתך אחד על אחר בגלל חוסר ניסיונו אלא אך ורק משיקולי אסטטיקה ושיקולים רפואיים. במידה וישנה איזושהיא הרגשה שרופא מנסה להתחמק נסוג מסוים של טיפול יש להחליף את המנתח במהרה. כיום ניתן להכניס את שתלי הסיליקון דרך מספר מקומות. המיקום הראשון הוא דרך בית השחי, היתרון בהחדרה זו הוא שהצלקת היא לא על השד. החדרה דרך גבול הפיטמה, ודרך הקפל התת שדי.
בהגדלת חזה יש צורך בחתך שדרכו יוכנסו השתלים

בהגדלת חזה יש צורך בחתך שדרכו יוכנסו השתלים


היכן יושב השתל עצמו ?

השתל עצמו יושב מתחת לרקמת השד, בעבר הרבו הכירורגים להשתיל את השתל מתחת לשריר אך הבעיתיות בהשתלה זו היא שההשתלה אינה אנטומית, אינה מסוגלת לתקן צניחה ובזמן פעולת השריר יש משיכה של השתל באלכסון כלפי מעלה לכיוון בית השחי, כמו כן הליך ההחלמה מלווה בכאבים. על כן בשנים האחרונות מקובל להכניס את השתל מתחת לשד. ישנן מקרים בהם משתילים את השתל מתחת לשריר, במקרה בו אין כמעט רקמת שד או ששכבת השומן דקה מידי ורצוי ריפוד נוסף מעל השתל.

הניתוח עצמו
ניתוחים להגדלת חזה מתבצעים בהרדמה מלאה בלבד. לאחר ההרדמה יוצרים חתך באזור הרצוי ואז מייצרים מעין כיס שלתוכו יוכנס שתל הסיליקון. בסיום תופרים את החתך וחובשים את החזה. הניתוח עצמו עורך בין 40 דקות לשעה וחצי. לרוב אין צורך באשפוז לאחר הניתוח או לפניו והכל תלוי במידת ההתאוששות מההרדמה.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי החזה השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • איפה עושים הגדלות חזה בהזרקה?

    כמעט כל אחד שתשאלו, יכול למנות לפחות אזור אחד בגופו שהוא אינו אוהב. אצל הנשים, בעיקר רווח חוסר הסיפוק מהחזה וצורתו. בעיה בצורתו ש

    המשך לכתבה
  • הקטנת חזה - טיפים לפני ניתוח

    לרוב כאשר עולה הסוגיה אם לעבור או לא לעבור ניתוח חזה, ההנחה היא שמדובר בהגדלה, אך למעשה מדי שנה נשים וגברים, פונים לניתוח הקטנה

    המשך לכתבה
  • טיפים לאחר טיפול הגדלת חזה

    קבלת החלטה לעשות ניתוח חזה כרוכה לרוב בהתלבטויות רבות, מחקר אישי באינטרנט וייעוץ מול רופא מומחה. אך מה עושים אחרי הניתוחים?

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל