צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

05/08/2012

|

13:04

seperator

הרגליים שהופכות לחשופות בימות הקיץ אינן תמיד במראה המושלם כפי שרבות ורבים היו מייחלים להגיע אליו. היכולת להפוך את הגוף לבעל מראה כפי שרוצים שייכת בעיקר לעשורים האחרונים, בהם הטכנולוגיות פרצו את הדרך כדי להגשים כמעט כל מטרה בעיצוב המראה החיצוני. הגוף המושלם, בעיני מרבית האוכלוסיה והקריטריונים המקובלים, הוא בעל מראה חלק, ללא שיער – לרבות הרגליים. גם מי שיש לה שיער בהיר אינה מותירה את הרגל שעירה – לפחות לא בחלק השוק. לגבי שאר חלקי הגוף – ניתן לעשות סימפוזיון בנוגע לכך ולהגיע לחילוקי דעות שונות, ואילו לגבי מראה הרגליים – לפחות הנשיות – לא.

הסרת שיער רגליים באמצעות הליכה לאיש מקצוע מוסמך לטיפול בלייזר היא טיול שמצריך מספר מפגשים

הסרת שיער רגליים באמצעות הליכה לאיש מקצוע מוסמך לטיפול בלייזר היא טיול שמצריך מספר מפגשים


למי לפנות בנושא?

הסרת שיער רגליים באמצעות הליכה לאיש מקצוע מוסמך לטיפול בלייזר היא טיול שמצריך מספר מפגשים על מנת לחזור על אותן הנקודות בהן השיער עדין לא חדל לגדול לחלוטין. יש לפנות למרפאות אסתטיקה רפואית, אותם מקומות שיכולים להעריך בפגישה איזה טיפול בגלי אור יתאים, על פי גוון העור והשערה. יש לפנות רק למכונים המוסמכים שמשתמשים במכונות מורשות על פי תקן ה- FDA.
חשוב לעשות את ההסרה בלייזר בתקופה נכונה של השנה

חשוב לעשות את ההסרה בלייזר בתקופה נכונה של השנה


איך מסירים את השיער בלייזר?

הסרת שיער בלייזר היא תוך שימוש במכשיר הפולט גלי אור בטווח הלייזר, וזה מאתר בקלות את המלנין שבשערה. כך, הוא מחמם אותה וממס אותה. כך מפחיתים את הזקיקים של השערה בכל פעם בחצי, עד שהם נעלמים לחלוטין.

לברר מתי רצוי לעשות הסרת שיער בלייזר
חשוב לעשות את ההסרה בלייזר בתקופה נכונה של השנה – יש העושים זאת בחורף, על מנת להמנע מהכוויות בקיץ בעקבות התהליך. גם שיזוף יתר אינו תורם לטיפול מכיוון שזה מקשה על מכשיר הלייזר לגלות את השערה ולטפל בה. ייעוץ מטעם המכון יכול להיות לעזר לפני הטיפול – ואפילו ניתן לבדוק אצל יותר ממכון אחד את שיטות הטיפול האפשריות.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל