צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

03/11/2011

|

22:15

seperator

 

מהו בוטוקס? בוטולינום טוקסין או בשמו הידוע בוטוקס הוא רעלן המפותח על ידי חיידק קלוסטרידיום בוטולינום. תחילה הבוטוקס שימש לטיפולים רפואיים כמו לתופעות של מצמוץ יתר, פזילה וכו. משנת 2002 הבוטוקס החל להתפרסם עקב שימושו לטיפולים קוסמטיים. כיום טיפול הזרקת בוטוקס הם הטיפול הנפוץ ביותר בארצות הברית ואנגליה.

 

איך חומר הבוטוקס פועל?

שרירי ההבעה של פנינו, גורמים לנו עם מרוצת השנים להופעת קמטי הבעה אשר אותם אנו מעוניינים לטשטש. לכן נשים רבות מטפלות בבעיה זו ע"י טיפולי בוטוקס. הבוטוקס הוא בעצם קומפלקס חלבוני אשר גורם לחסימה של חומר האצטילכולין, אשר קשור למערכת הנעת השרירים בגופנו. ע"י הזרקת הבוטוקס אנו משתקים את פעילות שרירים אלו וכתוצאה מכך קמטי ההבעה פוחתים משמעותית. פעולה זו צריך לבצע על שלושה עד חמישה חודשים.

 

סיכונים של טיפולי הבוטוקס

טיפולי הבוטוקס נחשבים לטיפולים פשוטים יחסית ולא כואבים אך בכל זאת מדובר בטיפול של עצם זר המוכנס לגוף אשר יכול לגרום לתופעות אלרגיות ולסיבוכים נוספים. לכן חשוב לבצע טיפולים אלו בקליניקות מסודרות ומקצועיות אשר ידעו לבצע את כל הבדיקות טרם הטיפול ושידעו לתת מענה במקרי חירום אשר יכולים להתרחש לאחר הטיפול.

 

לקחת בחשבון

צריך לקחת בחשבון שטיפול בבוטוקס הוא טיפול שצריך לבצע כל שלושה עד חמישה חודשים. אין זה ניתוח פלסטי חד פעמי, מדובר בסדרת טיפולים ארוכה. לכן צריך לקחת בחשבון שתצטרכי להגיע לקליניקה כל כמה חודשים וכמו כן שתוכלי לעמוד בהוצאה כספית זו. בנוסף, קחי בחשבון בטיפול הזרקת בוטוקס יכול להיות מעט כואב אך ודאי שווה את הכאב לבסוף.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל