צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

07/11/2011

|

14:20

seperator

כשאנו צעירים, שומרים חומרים טבעיים המצויים בגופנו על עור פנים גמיש, מתוח ורענן. עם זאת, בחלוף השנים הולכים מאגרים אלה ונגמרים, ותוך כך מאבד העור את נפחו וגמישותו. ואכן, את פניהם של רבים מאיתנו מעטרים קמטי הבעה שהופיעו עם הזמן, לאור "נפילתו" הבלתי נמנעת, תרתיי משמע, של עור הפנים.

 

המלחמה בקמטים מתנהלת במספר מישורים- כך, עבור קמטים דינאמיים, הנעלמים עם חזרת השרירים למצב רפוי, ניתן להסתפק בטיפולי הבוטוקס הפופולאריים; אך כאשר מדובר בקמטים סטאטיים שנחרצו בעור נדרשת אסטרטגיה אחרת והיא שימוש בחומרים שונים לצורך מילויים.

 

אילו חומרים קיימים לצורך מילוי קמטי הבעה?

החומרים השונים אשר פותחו לצורך טיפול בקמטי הבעה נחלקים לשתי קבוצות עיקריות. הראשונה מבין השניים אוגדת בחובה את שלל חומרי המילוי הזמניים, המבוססים על חומרים טבעיים המצויים בגוף. בין המילויים הזמניים ניתן לבחור בחומרים על בסיס קולגן ועל בסיס חומצה היאלורונית. לצד קבוצה זו, עומדים חומרי המילוי הקבועים שהינם סינטתיים. אלה כוללים את הסיליקון וחומר נוסף המכונה ביו- אלקמיד ומאופיינים בהשפעה ארוכת טווח.

 

עבור מי מתאים טיפול למילוי קמטי הבעה? 

מרבית האנשים המבקשים את ביצועו של הליך למילוי קמטי הבעה עומדים על טווח הגילאים שבין 35-60, אך לעיתים קרובות ניתן לנקוט בפרוצדורה זו גם בגילאים צעירים ומבוגרים מאלה בהתאם למצב הקמטים ואופיים. את סוג חומר המילוי יש להתאים באופן אישי למטופל, ועל כן חשוב להיוועץ עם רופא מנוסה טרם הטיפול ובמהלכו. חשוב לציין כי פעמים רבות יבחר הרופא בטיפול משולב אשר יבטיח תוצאות מקסימליות עבור כל לקוח. יודגש, כי כמעט כל חומרי מילוי הקמטים המוצעים כיום בשוק, משמשים גם לטיפולי העלמת צלקות ושקעים, כמו גם תיקוני אה-סימטריה בפנים.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל