צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

31/07/2012

|

17:41

seperator

כאשר אדם מדבר, קשה שלא להבחין במצב בריאותו של הפה. יש בכך מין אינסטינקט טבעי, שנועד לספר לנו מה המצב הבריאותי של האדם שמולנו. ככל שסביבת הפה נראית מטופחת יותר, במיוחד לאור הטכנולוגיות החדישות שיש בימינו להציע בפתרון כל הבעיות. כאשר שן של אדם נזקקת להחלפתה בשתל מכל סיבה שהיא, פונים לאורתודנט מוסמך, שמתמחה בהשתלות שיניים. כיום זו לא בעיה; ניתן להשיג את הטיפול באופן פרטי ואפילו דרך הביטוחים המשלימים, אשר משלימים את הפוליסה הבסיסית שהמדינה ממילא מחייבת לעשות – והיום ממילא יש למרבית התושבים מאלו.

כאשר שן של אדם נזקקת להחלפתה בשתל מכל סיבה שהיא, פונים לאורתודנט מוסמ

כאשר שן של אדם נזקקת להחלפתה בשתל מכל סיבה שהיא, פונים לאורתודנט מוסמ


שתלים תוך יום או תוך שבוע

היום, הרופא המטפל משתמש בטכנולוגיה שמאפשרת לו לטפל בשן החולה בלבד מבלי להצטרך "לקלקל" ולהשחיז את השיניים השכנות שהיו פעמים רבות שיניים בריאות וחזקות. אפשר ליהנות משהתלת שיניים בטוחה תוך יום טיפולים אחד. השתלים הבנויים מבורג קטן מוברגים אל הלסת ומעליו בונים את כתר החרסינה – שמחקה מראה של שן טבעית בריאה וחזקה – ובגוון השן הטבעית.
מרגע הגעתו של המטופל אל הקליניקה, הצוות הרפואי יבצע מדידות וצילומי לסת

מרגע הגעתו של המטופל אל הקליניקה, הצוות הרפואי יבצע מדידות וצילומי לסת


הליך ההשתלה

מרגע הגעתו של המטופל אל הקליניקה, הצוות הרפואי יבצע מדידות וצילומי לסת. הרופא יתכנן את השתלים תוך שהוא לוקח בחשבון את צב החניכיים והלסתות – וימליץ על ניתוח הרמת סינוס במידת הצורך – מה שיחייב הגעה חוזרת לקליניקה. הוא יתשאל את המטופל באשר לגילו ולמצבו הבריאותי. המטופל יגיע למחרת כדי לודא כי השן שעוצבה במעבדה אכן מתאימה, ולאחר שבוע ימים יושתל השתל המוכן.

אסתטיקה רפואית בשירות האורתודנטיה
דווקא בסביבות הפה, ישנה משמעות לאסתטיקה רפואית, וזה גם באופן בלתי מודע. זה חשוב לדימוי העצמי של אותו אדם – גם מבחינת תת מודע, וגם מבחינת ההצלחה הבין אישית שלו עם סביבתו. כל החשיבות של הפרויקט היא לעשות זאת במקום מומלץ, שמעניק תוצאות רעננות ומטופחות שמחזיקות מעמד לאורך שנים.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל