צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

31/07/2012

|

17:27

seperator

הרפואה המערבית והרפואה המשלימה בשנים האחרונות עושות יד אחת כדי למצוא תרופות לגורמי מחלות ותופעות בלתי רצויות, או כדי לטפל בסימפטומים שונים. בנוסף, גם הקליניקות לאסתטיקה רפואית מציעות כיום יותר טיפולים על סמך מחקרים מדעיים שנעשו, שמציעם פתרונות – לרבות לטיפולי השתלות שיער. לרוב, חשוב לאבחן את המקור לתופעת הידללות השיער או לנשירתו – ולצורך העניין ישנו טריקולוג – רופא מיוחד שעבר הכשרה מיוחדת לנושא השיער והקרקפת, שיערוך את אבחנתו ויעריך מהו הטיפול הרצוי כדי לטפל בתופעה, לרוב מדובר על בדיקה מיקרוסקופית של השיער.

השתלת שיער היא פתרון אולטימטיבי לבעיות התקרחות או לשיער דליל

השתלת שיער היא פתרון אולטימטיבי לבעיות התקרחות או לשיער דליל


השתלת שיער באמצעות FUE

FUE היא אחת השיטות הנפוצות להשתלת שיער. הגיל המינימלי לביצוע התהליך יהיה גיל 25, כאשר ניתן לומר שישנו גיל ממוצע למטופלים הגברים – 35. הטיפול יתבצע באמצעות הרדמה מקומית כדי למנוע את כאב או אי נעימות, כאשר מעבירים שיער חי ממקום למקום, כך שנוצר מראה אותנטי וטבעי לחלוטין. עד לתום תקופת הטיפול, השיער יצמח גם במקומות החדשים.
בהשתלת שיער, השערה מתחילה לגדול כשלושה חודשים לאחר הטיפול

בהשתלת שיער, השערה מתחילה לגדול כשלושה חודשים לאחר הטיפול


למה לעשות השתלת שיער?

השתלת שיער היא פתרון אולטימטיבי לבעיות התקרחות או לשיער דליל. יש לוודא כי הטכניקות המקצועיות נעשות על ידי אדם שהוסמך לתחום ובמכשור מאושר על פי התקנים של ה- FDA. אפשר לקחת בחשבון שהטכניקות הללו רק הולכות ומשתפרות עם השנים, כך שיהיה ניתן לטפל בעתיד אפילו באופן מתקדם מהיום, אלם השיטה מעניקה פיתרון לבעיה זו באופן שמעניק את המראה הטבעי ביותר.

לעשות את זה ללא צלקות
יש כמה שיטות כדי למלא שיער ולהעניק לו מראה מלא יותר, בין אם באופן שמדמה נפח גדול יותר לשיער או בין אם לשתול את השיער עצמו. בהשתלת שיער, השערה מתחילה לגדול כשלושה חודשים לאחר הטיפול ובקצב הרגיל לשערה טבעית – כס"מ לחודש.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל