צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

26/07/2012

|

13:35

seperator

שיטת MP4 הינה שיטה חדשנית להסרת שיער, ומציעה טכניקה נוספת וחדשנית לפיתרון הסרת שיער באמצעות גלי אור אצל בעלי עור שזוף או כהה. בשיטה זו יוצרים הבזקים של קרני אור קצרות אשר פוגעות בפיגמנט השערה מלנין, והן הורסות את הזקיק. עם המכשיר הזה ניתן לכוון את עצמת המכשיר לשלוש עוצמות שונות של הבזקי אור, ולשלב ביניהן גם במהלך הטיפול. בנוסף לכך, קיימת מערכת קירור במכשיר שמרגיעה את פני העור ובעיקר את אלו שחוששים מפני כאב בטיפול, כוויות, צלקות או נזק אחר לעור. לכן, זו יכולה להיות שיטה טובה גם להסרת שיער במפשעה.

שיטת MP4 הינה שיטה חדשנית להסרת שיער

שיטת MP4 הינה שיטה חדשנית להסרת שיער


איך ההליך מתבצע?

הסרת שיער בשיטת MP4 בנויה על טכנולוגיית DPC. על פי הטכנולוגיה הזו ניתן לספק פעימות דינאמיות של אור לאזור הטיפול כשהן מבוקרות וממותנות באמצעות מערכת הקירור המשוכללת. ההבדל בין הפעימות הוא כך שהיא תהיה רכה, גבוהה או ארוכה. השליטה באותן פעימות עור יכולה להגיב לסף הרגישות המשתנה אצל המטופלים.
הליך זה, בדומה להליך הסרת שיער בלייזר, נמשך לאורך כמה מפגשים

הליך זה, בדומה להליך הסרת שיער בלייזר, נמשך לאורך כמה מפגשים


כמה מילים על ההליך

הליך זה, בדומה להליך הסרת שיער בלייזר, נמשך לאורך כמה מפגשים – תלוי מה הוא היקף האזור ממנו מעוניינים להסיר שיער. בדרך כלל, רצוי לשמור על העור מפני שיזוף וחשיפה מרובה לאור השמש בין טיפול לטיפול. לאחר כל טיפול אין זמן התאוששות או צורך למרוח משחת אלחוש למקום -  וניתן להמשיך את הפעילויות כרגיל.

מי יכול להתאים להליך?
הקוסמטיקאיות ומכוני אסתטיקה רפואית שהוסמכו לערוך הסרת שיער אלו גופים שיכולים לאבחן וגם להעניק שירותי ייעוץ למטופלים בהסרת שיער. חשוב לוודא כי המכשיר מתאים לאישורו של מכון ה- FDA האמריקני, ועונה לתקנים. הסתכנות בטכניקות ובמכשירים שאינם כלולים בתקנים אלו עלולה להיות מסוכנת ובלתי רצויה.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל