צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

24/07/2012

|

16:51

seperator

כמעט אצל כולם קיים התסביך בו הם מרגישים שכולם סביבם נראים טוב יותר. רזים יותר, יפים יותר, גבוהים יותר ושעירים פחות. כמובן שעובדה זו לא נכונה כיוון שאם לכולם יש את ההרגשה הזו אז כמובן שהיא לא נכונה. כיום בשנות ה2000 יש אינספור טיפולים שנועדו לתקן בעיות או אי שביעויות רצון הנוגעלות למראה החיצוני של האדם. כיום ניתן לטפל באף עקום, שדיים נפולים, שיעור יתר ועוד, כל זאת באמצעות טיפול פשוט יחסית.

טיפול הסרת שיער הוא אחד מהטיפולים הנפוצים ביותר הקיימים כיום בכל תחום הקוסמטיקה

טיפול הסרת שיער הוא אחד מהטיפולים הנפוצים ביותר הקיימים כיום בכל תחום הקוסמטיקה


טיפול הסרת שיער

טיפול הסרת שיער הוא אחד מהטיפולים הנפוצים ביותר הקיימים כיום בכל תחום הקוסמטיקה. כמעט בכל עיר או יישוב קיימים מכונים רבים המיועדים להסרת שיער. מרבית ממכונים אלו מאפשרים לקבל הדמייה ממוחשבת בנוגע למראה לאחר הורדת שיער. חשוב לציין שהסרת שיער הינו טיפול פשוט מאוד שלא דורש זמן רב או תקופת החלמה בבית.
לכל שיטה יש את היתרונות והחסרונות שלה

לכל שיטה יש את היתרונות והחסרונות שלה


אילו סוגי טיפולי הסרת שיער קיימים ?

כיום יש מספר סוגי טיפולים של הסרת שיער. הטיפול הראשון הוא טיפול באפילציה, הרעיון של השיטה הוא הריסת הזקיק ממנו גדלה השערה. הטיפול כולל החדרת רכיב לשורש השערה שדרכו מועבר זרם חשמלי לזקיק שהורג את התאים בשורש ומונע מציה נוספת. טיפול נפוץ נוסף, הינו הטיפול באינפרא אדומה,  האינפרא האדומה חודרת לשורש השיערה והורסת אותה מהשורש, הריסה זו קוטעת את מחזור חייה של השערה  והאיזור המטופל אינו סובל יותר משיעור.

כיצד להתאים את הטיפול הטוב ביותר ?
לכל שיטה יש את היתרונות והחסרונות שלה. מומלץ ללכת למכון שמתמחה בשתי השיטות ולבקש פגישת ייעוץ. בפגישה זו תוכלו להתייעץ עם אדם מומחה שיסביר את היתרונות והחסרונות של כל שיטה. כמו כן יש לדעת מה התקציב העומד ברשותכם לצורך הטיפול ולהחליט כמה אתם מוכנים להשקיע בטיפול. חשוב לבצע סקר שוק מקיף, על מנת לקבל את ההצעה הטובה ביותר.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל