צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

24/07/2012

|

16:38

seperator

הגדלת חזה? היום הגיל הממוצע לעשיית הניתוח הוא 28. יכול להיות שהנתון מעט מפתיע, לאור העובדה כי הרבה נשים מחליטות לעשות את הניתוח לאחר שצפו בתוכנית ריאליטי כזו או אחרת ושם אחת הכוכבות עשתה את הניתוח הזה או מתכננת לעשות. לרוב, נשים צעירות שמעוניינות להיראות טוב במיטב מחלצותיהן באירועים שונים מעוניינות לפנות לקליניקות לאסתטיקה רפואית ולשנות את הנתון. רבות מהנשים מהססות אם להכניס גורם זר לגוף – כך שיהיה צורך בתחזוקה שוטפת של העניין גם בעתיד, אולם ככל שהזמן עובר, הטכנולוגיה מבשרת על חידושים והמצאות נוחות ומגוונות בתחום.

ניתוחים להגדלת חזה נחשבים לניתוחים כאלו שיש בהם מידת שביעות רצון גדולה

ניתוחים להגדלת חזה נחשבים לניתוחים כאלו שיש בהם מידת שביעות רצון גדולה


לעבור מחזיות פוש אפ לחזה גדול וקבוע

ניתוחים להגדלת חזה נחשבים לניתוחים כאלו שיש בהם מידת שביעות רצון גדולה. המהפך הוא אמנם לטווח הזמן הארוך אם לא לכל החיים – למרות שהוא יכול להיות גם הפיך. המהלך אמנם אינו מומלץ כפיתרון היחיד להחזרת האביר על הסוס הלבן בחזרה אל החיק, אלא מהסיבה החשובה הבסיסית ביותר – הביטחון העצמי, הסיפוק, ההשלכות של זה בחיים לרבות העלאת הדימוי העצמי.
הגיל המומלץ יהיה בתום גיל ההתבגרות

הגיל המומלץ יהיה בתום גיל ההתבגרות


מי הנשים שתיגשנה לניתוח הגדלת חזה?

אלו יכולות להיות נשים צעירות שסובלות, למרות שהגיעו לגיל שבו הגדילה כבר פסקה, מתת התפתחות של השדיים. אלו יכולות להיות נשים לאחר לידה שמבקשות לשרטט לעצמן את צורת השד הנחשקת והמלאה ולהרים חזה נפול, אלו יכולות להיות נשים מעולם הבידור שמבקשות להבליט את הנוכחות בשטח או נשים לאחר ניתוח כריתת שד.

מתי אפשר לפנות כדי לעשות ניתוח הגדלת חזה?
הגיל המומלץ יהיה בתום גיל ההתבגרות, ואצל כל מטופלת הגיל יכול להשתנות. הרופא הכירורג יבדוק את המנותחת ויחליט באשר לנכונות הנושא מבחינת הגיל. בנוסף, יש לקחת בחשבון הריונות עתידיים או שינויים במשקל שיכולים לשנות את צורתו של החזה גם לאחר שנותח. 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי החזה השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • איפה עושים הגדלות חזה בהזרקה?

    כמעט כל אחד שתשאלו, יכול למנות לפחות אזור אחד בגופו שהוא אינו אוהב. אצל הנשים, בעיקר רווח חוסר הסיפוק מהחזה וצורתו. בעיה בצורתו ש

    המשך לכתבה
  • הקטנת חזה - טיפים לפני ניתוח

    לרוב כאשר עולה הסוגיה אם לעבור או לא לעבור ניתוח חזה, ההנחה היא שמדובר בהגדלה, אך למעשה מדי שנה נשים וגברים, פונים לניתוח הקטנה

    המשך לכתבה
  • טיפים לאחר טיפול הגדלת חזה

    קבלת החלטה לעשות ניתוח חזה כרוכה לרוב בהתלבטויות רבות, מחקר אישי באינטרנט וייעוץ מול רופא מומחה. אך מה עושים אחרי הניתוחים?

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל