צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

23/07/2012

|

12:28

seperator

גם כשאנחנו נמצאים בקיץ – ואפילו לקראת חופשה שבה רוצים לשכוח מכל הדאגות – לרבות השערות שעל פני הרגליים, עדיין רצוי לעבור מבחני קבלה. מדובר במבחנים שנועדו למצוא רמת התאמה לטיפול לייזר. רבים אמנם פונים לתחום הסרת שיער בלייזר אפילו אם אינם מתאימים למכשיר, משום שניתן למצוא פתרונות לסוגי עור שונים כדי להעלים את השיער לאורך זמן רב ואולי אפילו לאורך כל החיים. לכן, לפני כל ההליך, ניתן לקבוע פגישת ייעוץ עם צוות הקליניקה לאסתטיקה רפואית ולהבין באיזו שיטה רצוי לנקוט – לייזר, IPL, SHR ועוד.

בדרך כלל מה שקובע הוא סוג השיער מול סוג העור

בדרך כלל מה שקובע הוא סוג השיער מול סוג העור


סוגי שיער וסוגי עור

בדרך כלל מה שקובע הוא סוג השיער מול סוג העור – והאם ישנו קונטראסט ביניהם. בבדיקה, יבחנו את רגישותו של העור והמטופל יעבור שאלון רפואי – לרבות הצורך לדווח על נטילת תרופות באופן קבוע – משום שנטילתן עלולה להשפיע על תוצאות הטיפול הנראות על העור. סוג השיער האידיאלי הוא לרוב שערה עבה ושחורה, על עור בהיר.
הסרת שיער ושיזוף גם הן עשויות ללכת ביחד כל עוד מוצאים את המכשיר המתאים

הסרת שיער ושיזוף גם הן עשויות ללכת ביחד כל עוד מוצאים את המכשיר המתאים


אפשרות להתאים טיפול גם לבעלי עור כהה

הסרת שיער ושיזוף גם הן עשויות ללכת ביחד כל עוד מוצאים את המכשיר המתאים. היום ישנן שיטות שמטפלות גם בבעלי גוון עור כהה – שיטת הסרת שיער באינפרא. בניגוד לקרן לייזר, היא תדע לטפל באורך הגל הנכון ובהתאם לגוון השערה על פני העור.

מי אינו יכול להתאים לטיפול?
הטיפול לא יתאים לנשים בהריון, לאנשים שסובלים ממחלת ויטליגו, פטריות עור ועוד מחלות עור שהן פעילות. בעלי הר ידווחו לקליניקה ולרוב ידרשו לקבל טיפול נוגד דלקת, וגם מי שנוטל תרופות על בסיס קבוע או זמני חייב לדווח לקליניקה. בנוסף – הסרת שיער באזורים מקועקעים עלולה לגרום לצלקות באזור הקעקוע , אלא אם מעוניינים לטשטש אותן לאחר מכן.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל