צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

22/07/2012

|

17:43

seperator

אחד מהסימנים הבולטים המראים על חוסר איזון בגוף ומצביעים על בעיות בריאותיות שונות הוא נושא השיער הדליל. באותה המידה, קיימים מספר פתרונות לתופעה זו. השיער הדליל יכול להפוך לשביר ולהיחלש משום שנצבע רבות או שעבר תהליכים כימיים שונים, השערות נראות דלילות בעיקר בכיוון הקצה – לעומת הקרקפת שם ישנה צפיפות, מצד שני- יכול להיות שנראות קרחות על פני הקרקפת וגדילת השיער הופכת איטית. ניתן ללכת לטריקולוג שבודק מהן הסיבות האפשריות לתופעה – הורמונאלית, תורשתית או סביבתית ומעניק פתרונות, וניתן להגיב גם באמצעות פתרונות מתחום האסתטיקה רפואית.

אחד מהסימנים הבולטים המראים על חוסר איזון בגוף ומצביעים על בעיות בריאותיות שונות הוא נושא השיער הדליל

אחד מהסימנים הבולטים המראים על חוסר איזון בגוף ומצביעים על בעיות בריאותיות שונות הוא נושא השיער הדליל


טריקולוג – רופא לבעיות שיער

הטריקולוג עוסק ברפואה אלטרנטיבית לשיער. הוא מתמצא במבנה – גוף השערה, בשורש השיער, בסביבת הקרקפת והמבנה הפיזי שלה, פתולוגיה בתחום השיער ועוד. הטריקולוג יבדוק את נפח השיער ואת עובי השערה, יפנה לבדיקות דם וישתמש בבדיקות נוספות כדי לאבחן את המטופל בהקשר של פעילות כלל המערכות בגוף, לרבות המערכת החיסונית, המערכת ההורמונאלית, כלי הדם ותפקוד ועוד.
ישנם פתרונות טבעיים ותזונתיים לנושא השיער הדליל

ישנם פתרונות טבעיים ותזונתיים לנושא השיער הדליל


איך לטפל באמצעות פתרונות הורמונאליים?

ישנם פתרונות לבעיית שיער דליל ונשירת שיער במישור ההורמונאלי. אפשר לטעון למשל, כי זו בעיה שכיחה אצל נשים המצויות בגיל המעבר משום שהמחזור החודשי פסק, ואף אם מדובר בגיל צעיר – יכול להיות שמדובר בבעיה בבלוטת התריס. הורמון הטסטוסטרון – ההורמון שבעיטו גברים ונשים גם יחד סובלים מהתקרחות, יכול להתבטא ולהתגלות גם באמצעות סימנים אחרים חיצוניים הנראים בגוף כמו פצעי אקנה, פולי ציסטות ועוד.

למצוא לשיער דליל פתרונות
ישנם פתרונות טבעיים ותזונתיים לנושא השיער הדליל, כשתפריט לקוי יכול להיות האחראי לתופעה – לבריאות הקרקפת ולהשפעתה על השיער, ועל השפעת התזונה על מחזור הדם והובלת החומרים אל הקרקפת. ישנם עוד פתרונות – כמו עיסוי מדי יום לקרקפת או פתרונות אסתטיים לתסמיני התופעה.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל