צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

15/07/2012

|

17:23

seperator

הלבנת שיניים היא הליך שבשימוש למעלה מעשור בישראל, אולם רק בתקופה האחרונה נעשים מאמצים לקדם את נושא ההלבנה – הן משום היכולת הטכנולוגית שבכוחה לייצר הלבנה בתוך זמן קצר, בדיוק ובאיכות מרובה, והן משום שישנה מודעות הולכת וגוברת לנושא הטיפוח הקוסמטי בכל הגילאים ולמראה בריא ומושך יותר. הטיפול בהלבנת שיניים מטפל בשיניים בעלות כתמי עישון, כתמי קפאין, כתמים אפרוריים, צהבהבים וחומים שמצטברים על פני שטח השן החיצוניים ומשקפים פחות ופחות את המראה המטופח והבריא אליו שואפים להגיע. אם עד לפני עשור זה היה נזק אל-חזור, היום ניתן לטפל בו.

הטיפול באמצעות לייזר נשמר לאורך טווח זמן ארוך

הטיפול באמצעות לייזר נשמר לאורך טווח זמן ארוך


מה התנאים להלבנת שיניים?

הטיפול להלבנת שיניים מחייב בדיקה מקדימה לבריאות השן. רופא שיניים יבצע את הבדיקה ויוודא שאין מצבי עששת בשיניים או מחלות כל שהן שקשורות לציפוי שיניים. בין השאר יבדוק גם כי עצבי השיניים אינם חשופים, שאין מחלות חניכיים, שאין שחזורים, סתימות ישנות או כתרים בקדמת הפה – משום שההלבנה אינה פועלת עליהם. במידה והמטופל נדרש לתיקון – יש לעשות זאת לפני ההבהרה.
הטיפול להלבנת שיניים מחייב בדיקה מקדימה לבריאות השן

הטיפול להלבנת שיניים מחייב בדיקה מקדימה לבריאות השן


איך מטפלים באמצעות הלייזר?

הרופא ימרח על שיני המטופל חומר הלבנה, שעליו יוקרנו קרני הלייזר. היות וחומר ההלבנה מכיל ריכוז גבוה של חמצן החומר הפעיל, קרני הלייזר יזרזו את התהליך ויפעילו את המולקולות הנמצאות בחמצן . כך מופעל תהליך החמצון – שגורם להבהרת הזגוגית שעל פני השן.

טיפול בלייזר – למה כדאי?
הטיפול באמצעות לייזר נשמר לאורך טווח זמן ארוך – עד 5 שנים, בהן בכל מקרה על המטופל להמנע מחומרים מכהים את השן כמו עישון, קפאין, יין וחומרים בעלי צבעי מאכל. טיפולי שיניים בלייזר אינם פוגעים במבנה השן או בזגוגית השן והלייזר עצמו, בנוסף לחומר ההבהרה, הינו בעל יכולת הבהרה לזגוגית השן.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל