צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

12/07/2012

|

12:24

seperator

מי שהולך או הולכת לניתוח חזה, ודאי מגיעים מתוך המודעות למראה החיצוני ומחוברים לצרכים הגופניים מבחינת אסתטיקה רפואית. בדרך כלל עושים סקר שוק קטן, פגישות ייעוץ לפחות עם רופא מומחה אחד לנושא ומנסים להחליט היכן ימוקם השתל, לאחר שאלת גודל השתל. נשים רבות שמעו כי מנתחים מעדיפים לשתול את השתל מתחת לשרירי החזה משום שזה חסכוני בזמן, ועל כן מנתחים כמה ניתוחים כאלו ביום. מנתחים ותיקים ממליצים עם זאת, להניח את השתל מעל לשריר. כידוע, ישנם יתרונות וישנם גם חסרונות בשיטה הזו, עליהם נפרט בהמשך.

מי שהולך או הולכת לניתוח חזה, ודאי מגיעים מתוך המודעות למראה החיצוני

מי שהולך או הולכת לניתוח חזה, ודאי מגיעים מתוך המודעות למראה החיצוני


מעט על ניתוח הנחת שתל מעל לשריר

ניתוח הגדלת חזה שמניחים בו את השתל מעל לשריר החזה כרוך בעבודה קשה יותר מזו שבניתוח השתל תחת שריר בית החזה. רופאים צעירים נוטים לנתח זאת תחת שריר בית החזה, ובכך לייצר יותר מקום, אולם ישנה בעיית הקופסית. ניתן למנוע הווצרות של הקופסית על ידי ביצוע מסאז' רפואי מסוים, כאשר ניתן ליהנות כך מחזה רך וטבעי.
מתחת לשריר החזה של המנותחים ישנו ריפוד עבה לקצוות השתל

מתחת לשריר החזה של המנותחים ישנו ריפוד עבה לקצוות השתל


ניתוח מעל לשריר החזה

שתלי סיליקון שמונחים מעל לשריר החזה מגבילים בתנועה ובתזוזת השד, וכאשר השריר פועל ישנן פחות בליטות בקפליו של השד. המיקום הזה מניב פחות כאבים, וקל בשיטה זו להשיג צורת שד טבעית במצבים שונים של השד. כך אפשר לחוש גם את קצות השתל.

ניתוח תחת שריר החזה
מתחת לשריר החזה של המנותחים ישנו ריפוד עבה לקצוות השתל – וישנם פחות קפלים. ניתן ליצור כיס באופן מהיר יותר ובצורה זו פחות שכיחה הווצרות קפסולה. הסיכוי לצניחת שד פוחת וגם הסיכוי לניוון בלוטת השד הקטנה – אולם ישנם כאבים לאחר הניתוח לאורך שבועות, וניתן לחוש בהמשך גם בהתכווצויות שריר במקום באופן תכוף יותר.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי החזה השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • איפה עושים הגדלות חזה בהזרקה?

    כמעט כל אחד שתשאלו, יכול למנות לפחות אזור אחד בגופו שהוא אינו אוהב. אצל הנשים, בעיקר רווח חוסר הסיפוק מהחזה וצורתו. בעיה בצורתו ש

    המשך לכתבה
  • הקטנת חזה - טיפים לפני ניתוח

    לרוב כאשר עולה הסוגיה אם לעבור או לא לעבור ניתוח חזה, ההנחה היא שמדובר בהגדלה, אך למעשה מדי שנה נשים וגברים, פונים לניתוח הקטנה

    המשך לכתבה
  • טיפים לאחר טיפול הגדלת חזה

    קבלת החלטה לעשות ניתוח חזה כרוכה לרוב בהתלבטויות רבות, מחקר אישי באינטרנט וייעוץ מול רופא מומחה. אך מה עושים אחרי הניתוחים?

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל