צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

09/07/2012

|

13:31

seperator

מי שמעוניין לעשות שינוי חיצוני שמצביע על טיפוח גופני, ודאי יחשוב גם על תחום השיניים, אשר נמצאות בקדמת הפנים ומהוות מוקד משיכה – תרתי משמע; הן מושכות מבטים מעצם היותן חלק מהפנים, וכן מהוות מוקד משיכה לבני המין השני (או לבני אותו מין אם תרצו) ככל שהן מצביעות על מצב הבריאות והטיפוח הגופני – מדובר בעניין אבולוציוני. אדם ממוצע הולך לרופא השיניים שלו לפחות אחת לשנה על מנת לעשות ביקורת, או שהולך לשיננית אחת לחצי שנה בממוצע. כך, מתגלה המצב של טיפוח השיניים, והאם רצוי לגשת לטפל בשיניים באופן דחוף או לא.

אדם ממוצע הולך לרופא השיניים שלו לפחות אחת לשנה על מנת לעשות ביקורת

אדם ממוצע הולך לרופא השיניים שלו לפחות אחת לשנה על מנת לעשות ביקורת


שיטות נוחות לטיפול בשיניים

הלייזר הוא תחליף לכל אותו מכשור רפואי מכאיב לטיפול שיניים אפילו כאשר צריך לטפל בטיפולי עששת בשיניים. כך, הלייזר הוא קרן אור שמופעלת באופן מבוקר על ידי רופא ובגלים שונים. הקרן מופעלת בדיוק מירבי על האזור המועד לטיפול כשהאזור כולו אינו נחשף לזיהום. במקביל מפעילים תרסיסי מים ואויר כדי לצנן את השן.
מי שמעוניין לעשות שינוי חיצוני שמצביע על טיפוח גופני, ודאי יחשוב גם על תחום השיניים

מי שמעוניין לעשות שינוי חיצוני שמצביע על טיפוח גופני, ודאי יחשוב גם על תחום השיניים


טיפול בשיניים טיפים חשובים

אין צורך בהרדמה כאשר חותכים את השן באמצעות מכשיר הלייזר, החיתוך הוא בדיוק מירבי. בנוסף, כך לרוב לא נדרשים לזריקות הרדמה – אלא אם ישנו טיפול ישיר בעצב או בסמוך לו. באמצעות לייזר ניתן לבצע הלבנת שיניים, עצירת דימום לאחר ניתוח וחשיפת שתלים.

להתייעץ עם הרופא המטפל
הרופא המטפל, ככל רופא מנתח מוסמך הוא היישות המוסמכת אליה פונים כדי להתייעץ באשר לניתוחים פלסטיים בתחום השיניים – ורצוי לשאול רופא מומחה נוסף התחום – בעיקר אם זה תחום השתלות שיניים. שיחה עם הרופא תפיג את החששות לטיפול המצופה ותפרוש את האפשרויות יחד עם המטופל כך שבחירת הטיפול הרפואי לפחות תהיה מוסברת לו.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל