צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

27/06/2012

|

17:42

seperator

השתלת שיניים לרוב אינה עניין של בחירה. מדובר בפתרון למצבים דנטליים שונים – זה יכול להיות פיתרון אסתטי או פרקטי. עד לפני מספר שנים, הטיפול להשתלת שיניים נערך בכמה מפגשים, כאשר רופא השיניים המנתח יכול לשתול שתל מותאם ביום אחד – תוך נטיעת הבסיס עליו מרכיבים את השתל בהעמסה מיידית, כש"מדלגים" על שלב המבנה. כיום המרפאות המתקדמות ביותר מציעות טיפול השתלת שיניים ביום אחד, מה שנראה אז כמדע בדיוני – ביחוד לאור העובדה שזה מצריך הכנות רבות ותהליכים. יש לקחת בחשבון שלעתים נדרשת הרמת סינוס כמו גם השתלות עצם, הליך שדורש הכנה של חודשים מראש.

עם הגעתו של המטופל למרפאה לאסתטיקה רפואית, יש לוודא כי בריאותו של המושתל תקינה

עם הגעתו של המטופל למרפאה לאסתטיקה רפואית, יש לוודא כי בריאותו של המושתל תקינה


הכנות לפני ההשתלה ביום אחד

עם הגעתו של המטופל למרפאה לאסתטיקה רפואית, יש לוודא כי בריאותו של המושתל תקינה, אם צריך לקחת כדורי אנטיביוטיקה על מנת להתגבר על בעיות קרדיולוגיות בטיפול שכזה, לוודא כי העצם מספיק עבה כדי לשתול את הבסיס ואם לא – לבצע טיפול מתאים, לכלול נתון כמו צפיפות עצם הלסת, והתחשבות במצב הכללי של הפה. במקרים אחדים אן מנוס אלא לחלק את הטיפול לכמה שלבים.
להווצר מצב שבו עדיין צריך לבצע השתלה של כמה שתלים או השתלה של שתל אחד

להווצר מצב שבו עדיין צריך לבצע השתלה של כמה שתלים או השתלה של שתל אחד


מה התהליך של ההשתלה?

ראשית עוקרים את השן הקודמת במידת הצורך, ומכינים את המקום כדי לשתול את הבורג שעליו תורכב השן המושתלת. התהליך קשור במטרה הסופית. יכול להווצר מצב שבו עדיין צריך לבצע השתלה של כמה שתלים או השתלה של שתל אחד – לכל אחד מאלו תוכנית פעולה שונה.

מתנגדים לטיפול השתלת שיניים ביום אחד
ישנם מתנגדים שטוענים שקיצור התהליך ליום אחד עלול לעלות מחיר מסוים, והוא בעייתי. מול טענה זאת עומדים נתונים בסדר גודל של 95% אחוזי הצלחה. כך, לרופא השיניים המנתח ישנה השפעה מכרעת בכל שלב בתהליך – בחירת השתלים, ההליך להשתלה ואחריות על העבודה שיעשה.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל