צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

27/06/2012

|

17:34

seperator

ישנם מיתוסים לא מעטים שנוגעים לצמיחת שיער או שנוגעים לנשירת השיער,אולם אין חולקין על העובדה שנשירת שיער במובן שאליו מתייחסת הספרות המקצועית המבוססת על פי מחקרים בנושא – היא עובדה שעלולה להצביע על חוסר איזון בגוף ואולי על מתחים נפשיים ותקופות קשות שפוגעות בבריאות הגוף כולו – מה שמשפיע גם על השיער. האדם נולד עם כמות זקיקי שיער קבועה – בקירות 100,000 – כמות שאינה גדלה עם השנים. אומרים, כי לג'ינג'ים יש כ- 90,000 שערות, לבעלי שיער חום 110,000 ולבלונדינים 120,000 כשאורך חיי השערה בין 2-6 שנים.

טיפולי שיער קוסמטיים יכולים להיות תוספות סיבים מיקרוסקופיים שנוספים לעור הקרקפת

טיפולי שיער קוסמטיים יכולים להיות תוספות סיבים מיקרוסקופיים שנוספים לעור הקרקפת


איך יודעים שהשיער דליל?

לרוב אנשים שמים לב לעובדת ההתקרחות שלהם רק לאחר שאיבדו כ- 50% מהשיער לראשם. השלב הזה נחשב לשלב מתקדם שדורש טיפול אחר מאשר הטיפול שהיה ננקט אילו זה היה מתגלה בשלב מוקדם יותר. הליכה לטריקולוג או לקליניקות לאסתטיקה רפואית יכולה לתרום באבחון התופעה. ישנן שיטות שונות לטיפול בנשירת שיער, אולם חשוב לאתר את מקור התופעה.
ישנם מיתוסים לא מעטים שנוגעים לצמיחת שיער או שנוגעים לנשירת השיער

ישנם מיתוסים לא מעטים שנוגעים לצמיחת שיער או שנוגעים לנשירת השיער


טיפול קוסמטי לשיער דליל

טיפולי שיער קוסמטיים יכולים להיות תוספות סיבים מיקרוסקופיים שנוספים לעור הקרקפת, ואמורים ליצור רושם של שיער מלא יותר. התכשירים הללו הינם עשויים חומרים אורגניים שמחקים את איכות החומר האמיתי ממנו עשויה השערה (קרטין). התוצאה היא מראה טבעי (קשה להבחין במראה המלאכותי).

פתרונות שונים ונוספים
כאשר חוזים כי השיער כבר לא יתאושש מכמות הנשירה וישנה התקרחות, פונים לרוב לשטח השתלת שיער. בנוסף, ישנן תמיסות אפשריות לשיער דליל גרידא. אלו יכולות להיות תמיסת מינוקסידיל, דוטסטריד ופרופסיה, או תרופות שונות שיש בהן פעילות של ההורמון DHT. רצוי להתייעץ עם מספר רופאים מומחים עד להגעה לתוצאה הרצויה, שתטפל ברמת הדלילות של השיער וכן תטפל במקור הבעיה אם ניתן.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל