צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

24/06/2012

|

17:34

seperator

השן היא מוצר שהגוף עצמו לא משחזר, אלא שניתן לטפל בו באמצעות טיפולי אסתטיקה רפואית. כיום יש מגוון אפשרויות בחירה לטיפול בכל תופעה בשיניים, לרבות טיפולי שיניים המחייבים כתר. חלק מהפתרונות המשומשים בעולם האורתודנטיה הוא ציפוי שיניים מחרסינה. הפיתרון הזה מאפשר שינוי צורה, צבע, גודל ורושם אסתטי יותר לשן; ברפואה המתקדמת, מורידים כ- 0.5 מ"מ מהשן – ולכן הטיפול נחשב לבלתי הפיך. חשוב להתקשר עם אורתודנט מומלץ שיש לו התמחות בתחום הזה ועובד עם מעבדת שיניים מעולה. ציפוי חרסינה משמש למצבים שונים.

השן היא מוצר שהגוף עצמו לא משחזר

השן היא מוצר שהגוף עצמו לא משחזר


ציפוי שיניים מחרסינה על גבי איחוי מתכת

כאשר זקוקים לציפוי חרסינה לכתרים – לרבות כתר חרסינה שהוא מאוחה למתכת. כך ניתן לראות כלפי חוץ את החרסינה הלבנה באותו הגוון של שאר השיניים שבסביבתה, כאשר ניתן למצוא בין החיבור של החרסינה לחניכיים לרוב פס מתכת המעיד כי ישנו וו מתכתי שמחובר אל השורש. אותו וו מהווה עזר בהסרת הכתר ולבניית השיקום. לפני שמדביקים את הציפוי מסירים לגמרי את הוו.
חזיתות החרסינה מתוחזקות באופן פשוט למדי

חזיתות החרסינה מתוחזקות באופן פשוט למדי


ציפוי שיניים להלבנת שיניים

הטיפול הזה מתבצע לרוב בהרדמה מקומית. על מנת לייצר חזית חרסינה בגוון המתאים, שולחים את הדגימה למעבדת שיניים, כשטכנאי השיניים מחזיר את הציפוי לאחר כשבוע. לאחר שהשן הושחזה לצורך העניין אין צורך להמציא ציפוי זמני עד להרכבת הציפוי הקבוע.

איך לתחזק את הציפוי מחרסינה?
חזיתות החרסינה מתוחזקות באופן פשוט למדי. חשוב לצחצח אותן ולהשתמש בחוט דנטלי, להמנע מעישון, מאכילת או משתיית מוצרים המכילים קפאין או מוצרים שעלולים לגרום לחומציות יתר. חשוב להודיע לרופא השיניים אם סובלים מחריקות שיניים, ולטפל בהתאם. לרוב. לאחר שבוע מטיפול התקנה מוזמנים לרופא שוב על מנת להעריך את הצלחת הטיפול ואת עמידותו.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל