צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

24/06/2012

|

17:25

seperator

לשיניים תפקיד פונקציונאלי בחייו של אדם, ומצבן יכול לשקם את רמת הטיפוח שמקדיש האדם לעצמו, או את מידת בריאותו. שיניים צחורות ומטופחות נמצאות מושכות יותר – בעיקר כשמדובר על הגילאים המתקדמים יותר בחייהם של האנשים. לא כולם הורגלו בצחצוח יום יומי או לפחות מספר פעמים ביום, ולא כולם ניחנו בגנטיקה מושלמת – צבע השיניים הוא תוצר גנטי וכך גם צורתן, אולם טיפול אצל רופא השיניים יכול להוביל לתוצאות המושלמות – תוך שימוש בהליכים שונים כמו יישור שיניים ללא גשר או עם גשר, הלבנת שיניים – הלהיט העכשווי ועוד.

השתלת שיניים אינה עניין של בחירה לעתים

השתלת שיניים אינה עניין של בחירה לעתים


כשעולה הצורך להשתיל שיניים

השתלת שיניים אינה עניין של בחירה לעתים, לרוב רופא השיניים ימליץ על התהליך שאותו יש לעבור ועל התזמון. אם נדרשת למשל השלמת שיניים שבורות, בניית פלטה על גבי שיניים מושתלות, שחזור שתל או כל טיפול אחר – אפשר לקבל את המלצת רופא השיניים ולהתייעץ עם רופא מומחה אחר בקליניקות לאסתטיקה רפואית. זאת כדי להמנע ככל הניתן מעניין של רשלנות רפואית ובחירת הרופא הרצוי מבין השניים.
ההתפתחות הטכנולוגית מאפשרת השתלת שיניים ביום אחד

ההתפתחות הטכנולוגית מאפשרת השתלת שיניים ביום אחד


היום אפשר לעשות טיפול בטכנולוגיה מתקדמת

ההתפתחות הטכנולוגית מאפשרת השתלת שיניים ביום אחד. הטכנולוגיה של היום מאפשרת בתוך מספר שעות לעקור את השיניים הקודמות ולהשתיל במקומן שתלים. זה חידוש שמאפשר לאנשים להתאושש מטיפול כואב ומורכב בבת אחת, תוך גריעת כמה שפחות זמן מלוח הזמנים.

טיפולים מקדימים להשתלת שיניים
מלבד העקירה שמבצעת באותו יום של השתלה, יש לעשות טיפולים מטרימים לטיפול ההשתלה. אחד מן הטיפולים הוא הצורך בהרמת סינוס, הטיפול השני האפשרי הוא עיבוי העצם של הלסת, כדי שתהיה צפיפות עצם המתאימה להחזיק את השתל המוברג באופן בטיחותי ויציב. הטיפולים האלו לעתים נעשים למעלה מחצי שנה לפני ההשתלה עצמה.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל